חיפוש
חיפוש

השיטה הטובה ביותר לתפיסת חולדות

בתקופה האחרונה אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים של ניסיונות כושלים של תפיסת חולדות.

יש לכך סיבה אחת הגיונית – חולדה היא חיה חכמה יותר ממה שכולנו חושבים. היא רק נראית מכוערת וחסרת IQ, אבל יש לה קצת שכל בראש והיא יודעת איך לברוח מניסיונות

התפיסה שלכם.

כדי שתוכלו להיות בטוחים שהניסיון הבא שלכם יהיה יעיל ויאפשר לכם סוף סוף לחזור לישון בלילה, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות וליישם את השיטה הטובה ביותר לתפיסת

חולדות.

 

רקע אודות תפיסה של חולדות

רגע לפני שנציג בפניכם את השיטה הטובה ביותר לתפיסת חולדות, חשוב לנו לשתף אתכם במידע שאתם כנראה לא מודעים אליו. אם ניסיתם לאחרונה לתפוס חולדה באמצעות מלכודת, קופסא עם אוכל טעים או בכל דרך אחרת, סביר להניח שגיליתם את העובדה הבאה: החולדה החוצפנית הגיעה למלכודת או הקופסא המאולתרת שלכם, אכלה את הפיתיון והצליחה להימלט.
כן רבותיי, אתם לא טועים, זה לא קורה רק לכם. אין לכם חולדה מחוננת, זה קורה לטובים ביותר. בניגוד לעכברים, החולדות יודעות שמדובר בניסיונות לכידה שלהן ויש להן יכולות אתלטיות (לא באמת, אבל אנחנו נקרא לזה ככה) שמאפשרות להן לקחת את הפיתיון ולברוח מהמקום מהר ככל הניתן. מה אתם יכולים לעשות בנידון? זו שאלה מצוינת שתכף נענה עליה.

 

אז מהי השיטה הטובה ביותר לתפיסת חולדות?

הנה הגענו סוף סוף לעניין שלשמו התכנסנו כאן היום. ערכנו בירור מקיף בקרב חברים, מכרים ושכנים שגרים בעיר החולדות, הלא היא, דרום תל אביב הידועה לשמצה. שמענו מכולם שהם ניסו בהתחלה את השיטות הבאות:

  • לכידה באמצעות מלכודת דבק
  • לכידה באמצעות מלכודת הומנית
  • לכידה באמצעות ארגז מאולתר

מיותר לציין שכל אחת מהשיטות האלו התגלתה בסופו של דבר כלא יעילה. אז מה השיטה הטובה ביותר שכולם ממליצים עליה? חיוג לבעל מקצוע. כלומר, חיוג אל לוכד חולדות. מדובר באיש שאין לו שום פחד או חשש מחולדות ויש לו את כל הכלים (ולא רק הפיזיים) כדי לתפוס את החולדה הטורדנית שמציקה לכם. זוהי רבותיי, השיטה הטובה ביותר לתפיסה של חולדות. מרבית מתושבי דרום תל אביב שסובלים מחולדות על בסיס יומי, יעידו על כך.

 

אז מה למדנו כאן היום?

זה הרגע שבו אתם מבינים שהצענו לכם את הפתרון הטוב ביותר לתפיסה של חולדות. עכשיו, אתם יודעים שאין לכם יותר את הצורך לרוץ לטמבוריה הקרובה לביתכם ולחפש מלכודת שתעלה לכם ביוקר (ולגלות בסוף שהיא בכלל לא מקרבת אתכם לפתרון). אם לא די בכך, אתם גם יודעים שזה לא יעזור לכם לצרוח "חולדה! חולדה!", אלא, אתם יודעים שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לבעל מקצוע שלוכד חולדות למחייתו.
אנו מאחלים לכם שהחולדה תילכד בקרוב וששגרת היום יום שלכם תחזור לעצמה.

עכבר

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה