חיפוש
חיפוש

4 השפעות חיוביות של מרכזייה על העסק שלכם

שירותי ענן, חיבור שלוחות לא מוגבל, יעילות, מידיות ועוד יתרונות רבים קיימים במערכות המרכזייה למשרדים.

מערכת ההתקשרות הבין – משרדית מביאה עמה השפעות רבות לעסק בה היא תמוקם, והשפעות אלו הרבה יותר נרחבות ומשמעותיות ממה שנראה לעין.

בכדי להבין לעומק את מהותה של המרכזייה לעסק, נביא לדוגמה מספר השפעות חיוביות שיש לה.

 

חיבורים לכולם

כשזה מגיע לחברות מרובות משרדים, מיקומים שונים ברחבי הארץ ואפילו סניפים בחו"ל, מרכזיה לעסק מכפרת על המרחק באמצעות מידיות וזרימת מידע. למרכזיות אלו ניתן לחבר מספר בלתי מוגבל של שלוחות (כאשר מדובר במרכזיית IP ענן). חיבורים מרובים אלו הופכים לזמינים לכל בחברה, מאחר ובהן קיים ספר טלפוני שבו מתוכנתים כל פרטי ההתקשרות של כל שלוחה ועובד.

  1. בעזרת מקשי קיצור דרך מותאמים לפי משרד וענף, ניתן לשמור על התקשרות מידית בין כל העובדים במשרד.
  2. .בהיבט הבין – ענפי של החברה, דרך כל ראש תחום ובהתאם להיררכית ההתקשרויות ניתן להתקשר לכל ענף אחר.

 

תפוקה ויצרנות

מרכזיות אלו מסייעות לבתי עסק וחברות לאזן ולשמור על הפסקים גבוהים בתפוקה וביצרנות של המטלות. לצורך הסבר מורחב, ניקח לצורך הדגמה את חברת X, חברת נדל"ן ופרויקטים בישראל בעלת חברות בת נוספות. בכדי לשמור על רציפות בעבודה, מענה מידי של עובדים ומנהלים, שימור מידע ועוד – מרכזיות IP מאפשרות סנכרון עם אמצעי תקשורת רבים. לכן, כשעובד יכול ליצור התקשרות עם עובדים אחרים במגוון פלטפורמות, דינה של בקשת מידע, סיוע או כל דבר אחר – להיענות. בהתאם לכך, רציפות של מידע ותקשורת מסייעת לבחרה ועסק לבצע את המטלות הדרושות בזמן הקצוב, לשמור על סטנדרט ביצוע גבוה.

 

חיבור העובד למקום העבודה

רעיון של מרכזייה עסקית הוא כביכול ברורה מאוד – ניתוב שיחות בין השלוחות השונות של העסק במינימום זמן מקסימום נוחות ואיכות תקשורת. בהתאם לכך, כל עובד שיש לו טלפון במשרד יהיה מחובר למערכת ההתקשרות הכלל משרדית. השפעה ישירה מכך היא תחושת השייכות של העובד. עצם שייכותו לדבר כה משמעותי כמו תקשורת עם כל המשרד מחזקת את תחושת השייכות של העובד ומחברת אותו לרעיונה המרכזי של החברה והחזון שלה. עובד המרגיש את כל אלו ישפיע באופן ישירות על הפרודוקטיביות שלו והלך הרוח שלו.

 

שייכות גם מרחוק

בגלל יתרונותיה של המרכזייה ביכולות הסנכרון שלה בין אמצעי תקשורת שונים, גם אלו העובדים מרחוק או שממוקמים בחו"ל יכולים לשמור על קשר ישיר עם העסק ונהפוכו. מערכות אלו מחזקות ומדגישות את הצורך והחיוניות של החיבור התקשורתי בין העובדים, גם בלי האפרכסת אלא אחד מול השני. מרכזיות אלו מאפשרות להתקשר איש עם רעהו ומחזקות גם את הלגיטימציה לדבר בלי האפרכסת ולבנות יחסי עבודה חיוביים עם העובדים השונים.

 

סימן שאלה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה