חיפוש
חיפוש

מה מומלץ להכיר לפני שמשקיעים בנדל"ן בניו יורק?

ניו יורק נחשבת לארץ האפשרויות והחופש, לאזור מתפתח בכל תחום ותחום, בעיקר בתחום הכלכלה והמסחר. כך גם עולם הנדל"ן זוהר ורווחי בניו יורק ואכן ניתן למצוא בה מגוון של נכסי נדל"ן בעלי תשואות רווחיות ועדיפות. עם זאת, יש מספר דברים לדעת לפני שמשקיעים בנדל"ן בניו יורק. ניו יורק וחוקי הנדל"ן בה אינם מוכרים לנו, ויש מגוון דברים שחשוב להכיר לפני כן בכל הנוגע להבנת השוק, ההגבלות והמיסוי בה. השלב ההתחלתי בהשקעת נדל"ן בניו יורק הוא לבחור איזה מבין חמשת הרובעים המרכזיים שלה מתאים לכם ועדיף להשקעה שלכם. זה השלב החשוב ביותר שיש לבצע, לדלות כמה שיותר מידע על כל אזור ובהתאם לבחור מה האזור שמתאים לכם. לשם כך, לפניכם קצת על איפה כדאי להשקיע בניו יורק ומה חשוב לדעת לפני ההשקעה.

 

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בניו יורק?

השקעות נדל"ן בניו יורק הן אחד הנושאים הבוערים כיום. ניו יורק מורכבת ממגוון של אזורים שוקקים יותר ופחות, לכן לפני שניגשים לבחור נדל"ן בניו יורק חשוב ראשית להכיר אותם ולהבין מה האזורים בהם אתם מעוניינים ושואפים להשקיע, וכך לצמצם את הבחירות שלכם.

כל אזור שונה מאד מהאחר במאפייניו ובשגשוג הכלכלי וביקוש הדירות שבו. לניו יורק יש חמישה רובעים מרכזיים. לפניכם קצת על כל רובע, כדי לצייד אתכם בכל מה שחשוב לדעת לקראת ההשקעה בנדל"ן בניו יורק.

 

נדל"ן במנהטן

מנהטן היא אחד האזורים הפורחים בניו יורק ובארצות הברית בכלל. מדובר באזור תוסס, בעל חיי תרבות ולילה מדהימים. העיר שוכנת על האי ומאכלסת כמיליון וחצי – שני מיליון תושבים. העיר נחשבת לבעלת צפיפות גבוהה מאד, שכן היא מאד מבוקשת למחיה.

הנדל"ן במנהטן נחשב ליקר והמחירים בה סובבים סביב 2 מיליון דולר לדירה, ולכן היא נחשבת לאזור של עשירים. לנדל"ן במנהטן צפויות עליות נוספות, לכן מדובר בפיסת נדל"ן רווחית וכדאית.

 

נדל"ן בברוקלין

ברוקלין נחשבת לאחות הצעירה של מנהטן וכוללת בערך פי שתיים מכמות התושבים שלה, לכן נחשבת לרובע המאוכלס ביותר בעיר. מחירי הנדל"ן והשכירות בברוקלין צוברים תאוצה עם השנים במהירות גדולה, כך שהפער בינה לבין מנהטן הולך ומצטמצם על אף שברור, שמנהטן מיועדת לעשירים ומחיריה גבוהים הרבה יותר. הקרבה למנהטן ויוקר המחיה במנהטן, העלו את מחירי הנדל"ן והפריחה הכללית של רובע ברוקלין.

 

נדל"ן בברונקס

רובע הברונקס קרוב גם כן למנהטן אך מדובר ברובע שקט ורגוע לחלוטין, והפוך באופיו ממנהטן המסחררת ובעלת הקצב המטורף. גם מבחינת הצפיפות בה, היא אינה רבה ומונה רק כ1.3 מיליון תושבים לערך. גם המחירים בברונקס רגועים הרבה יותר ויותר נוחים לקנייה והשקעה.

 

נדל"ן בהארלם

הארלם כבר שינתה את פניה וכבר לא נחשבת לכה מאיימת כמו שנחשבה בעבר. כיום תיירים ותושבים רבים גרים בה, תוך שמחירי השכירות שלה ראליים ונוחים. רבים צופים לשכונה התפתחות ועתיד מזהיר וממליצים להשקיע בה.

 

הדמיה לדירה בניו יורק

אולי יעניין אותך גם

עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
בחירת אדמה
נדל"ן
הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא

קרא עוד »
פולוסה