חיפוש
חיפוש

השתלת שיער – מתי זה הרגע לעשות את זה

מכירים את זה שיש דברים שאתם יכולים לדחות מרגע נתון לרגע אחר, לעומת דברים אחרים שכבר ממש בוער לכם לעשות? ובכן, אם גם אתם סובלים ממפרצים, שיער דליל, נשירה או התקרחות – אתם בטח מרגישים גם בעצמכם שזה

כבר הרגע הנכון בשבילכם לעשות טיפול של השתלת שיער.

אם אתם חוששים מההליך או שפשוט לא יצא לכם לבדוק מה הוא כולל בתוכו – חשוב שתדעו שעכשיו הוא בדיוק הרגע הנכון עבורכם לגשת להשתלת שיער, ובמיוחד עבורכם הכנו כאן כמה פרטי מידע שממש לא כדאי לפספס.

 

השתלת שיער – זהו הזמן, זה היום, זה הרגע

ממש כמו בשיר המפורסם של להקת "בנזין", גם בכל הנוגע להשתלת שיער חשוב לא להתמהמה או לדחות את הקץ. אז נכון, אולי השתלת שיער היא לא סיפור של – it's now or never, אבל היא בהחלט סיפור שעלול להפוך למורכב יותר ככל שהזמן יעבור.

ככל שתקדימו לגשת לטיפול השתלת שיער, כך תוכלו לעבור הליך פשוט יותר, שיכלול כמה שפחות כאבים וכמה שיותר הצלחות.

 

האם ניתן לגשת להשתלת שיער בכל גיל?

חשוב לשים כוכבית קטנה על הנושא הזה, ולציין שהשתלת שיער היא בהחלט הליך רפואי שמצריך מוכנות נפשית וגופנית. מהסיבה הזו בדיוק, לא כל אדם יכול לגשת להשתלת שיער, בוודאי לא בגילאים צעירים מדי או מבוגרים מדי.

הזמן המומלץ ביותר לגשת להשתלת שיער הוא בין הגילאי 22-23 ועד גילאי 70 לערך. טווח גילאים זה כולל בתוכו אנשים שהם אינם צעירים מדי על מנת להתמודד עם הטיפול, וגם אינם מבוגרים מדי כך שהטיפול עלול להעמיד אותם בפני סיכון רפואי כזה או אחר.

 

השתלת שיער כהליך רפואי – המשמעויות

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון סביב הנושא של השתלת שיער הוא האחריות האישית שלכם לאורך ההליך. השתלת שיער אינה מסתיימת רק בטיפול וזהו, אלא לאחר שיסתיים הטיפול – הכדור יעבור לידיים שלכם.

אחרי הטיפול תתבקשו להימנע מביצוע פעולות כמו חשיפה לקרני השמש, מריחת תכשירים וקרמים לזירור הליך ההחלמה, הימנעות מפעילות גופנית מאומצת ועוד. אדם שאינו אחראי מספיק, הן מבחינת הגיל שלו והן מבחינת האופי שלו, כדי להקפיד על כל הפעולות האלו – הוא אדם שעלול להכשיל את הצלחת הטיפול.

 

בחירת רופא להשתלת שיער

כמובן שעוד לפני כל זה, חשוב לבחור בצורה טובה את הרופא שיבצע עבורכם השתלת שיער, על מנת למקסם את התוצאות ממנו. היות ותחום השתלת שיער הוא תחום נרחב כל כך, כנראה שתצטרכו להתלבט בין כמה וכמה רופאים שונים, שאותם כדאי למדוד בקריטריונים כמו מקצועיות, ניסיון, חוות דעת והמלצות ועוד.

 

המלצה על ד"ר זריאן להשתלת שיער

ד"ר זריאן היא רופאה מומחית שמבצעת טיפולי השתלת שיער בטורקיה. פנו אל הקליניקה ותוכלו לקבל את שירותה המסור, ואחרי מאות לקוחות מרוצים – אין לנו שום ספק שגם אתם תצאו שבעי רצון מהטיפול שלה. בהצלחה!

שיער דליל

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה