חיפוש
חיפוש

השתלת שיער – שיטות חדשניות ופורצות דרך

אם בעבר התרגלנו לראות מטופלים רבים אשר ביצעו השתלת שיער בשיטה מיושנת, כיום ניתן לקבל טיפול של השתלת שיער באמצעות טכניקה יוצאת דופן וראשונה מסוגה בעולם אשר משנה ללא הכר את כל תחום השתלות השיער, בתוצאות מדהימות של קרוב ל 98% הצלחה.

השתלת שיער – טכניקות יוצאות דופן

תחום השתלות השיער עבר תהפוכות רבות בעשורים האחרונים, עת החלה הטכניקה הזאת להיכנס לשימוש עבור אנשים אשר סובלים מהתקרחות משמעותית באזור הקרקפת. בעבר, הטכניקה הנפוצה ביותר לביצוע של השתלת שיער התבצעה באופן כזה שבו הוצא שיער מהחלק האחורי של הקרקפת והוא הועבר בשלמותו לאזור ההתקרחות. מדובר בטכניקה בסיסית ביותר אשר זכתה להצלחה מועטה מאוד, זאת משום שניתן היה לראות בבירור כי אותו אדם עבר השתלת שיער ונותרו לעיתים קרחות אשר נראו לעין. אולם, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות טכנולוגית יוצאת מגדר הרגיל אשר לה תוצאות חסרות תקדים, בייחוד כאשר מדובר גם בהליך אשר מתבצע תוך זמן קצר מאוד ובזמן התאוששות של ימים אחדים בלבד, ללא צלקות הנראות לעין ובשיעור הצלחה גבוהה.

שיטות חדשניות

שיטת השתלת שיער בטכניקה FUE – המתקדמת ביותר בעולם

שיטת השתלת שיער בטכניקה FUE היא שיטה חדשנית וראשונה מסוגה בעולם, זאת משום שמדובר בפעולה כירורגית מורכבת ביותר אשר במהלכה מוציאים את זקיק השיער באמצעות מחט ובאמצעות מכשיר מדויק וטכנולוגי הזקיק מושתל באזור של ההתקרחות. חשוב לדעת כי על מנת להגיע לתוצאה הטבעית והטובה ביותר, הזקיק אשר נלקח חייב להיות מושתל עם כיוון הצמיחה הטבעי של השיער. על כן, מדובר בטכניקה מדויקת ביותר אשר מעטים מאוד הרופאים אשר יודעים לבצע אותה באופן הזה, וזאת כאמור גם מבלי לגרום לצלקות נראות לעין. בנוסף, ההשתלה חייבת להתבצע רק באזור הקירח ולא באזורים בו צומח שיער, זאת משום שהפעולה הזאת היא פעולה כירורגית אשר עלולה לגרום בעבודה לא מקצועית של הרופא לנשירה ולנזקים חמורים.

בחירת רופא לביצוע השתלת שיער

על כן, בחירת הרופא המבצע היא בחירה חשובה ביותר כאשר רופא מקצועי יידע להתאים בדיוק את הטיפול למטופל כמו גם לבצע את ההליך באופן הטוב ביותר, זאת בהתאמה אישית למצבו. מומחה כזה נמצא בטורקיה ושמו ד"ר סרקן, אשר שמו הפך לנישא בפני רבים זאת לאור שורת ההצלחות חסרות התקדים שלו בביצוע השתלת שיער בטכניקה הזו. לד"ר סרקן ניסיון של עשרות שנים בתחום, ובעלות כספית אשר יכולה להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים תוכלו לקבל רעמה של שיער טבעית, בפרק זמן קצר יחסית. על אף כי מדובר בהשקעה כספית לא מועטה, מדובר בטכניקה אשר התוצאות שלה מגיעות לשיעור הצלחה חסר תקדים של 98% ועל כן מדובר בשיטה הטובה ביותר להחזרת המראה השופע של השיער.

https://hair-transplantation-turkey.co.il

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה