חיפוש
חיפוש

התאמות לבעלי לקויות למידה בצו ראשון

מדינת ישראל היא אחת המדינות הטובות בעולם לאזרחיה אך היא גם אחת המדינות המאוימות ביותר בעולם.

מחד בדרום יש לנו את חמאס ובצפון את חיזבאללה, איראן וסוריה.

כך אפשר לראות כי מפת האיומים על מדינת ישראל היא גדולה ובגלל זה אנו חייבים צבא חזק. למזלנו צה"ל הוא צבא מאוד חזק והוא שומר עלינו בצורה הטובה ביותר שיש.

עלינו לזכור כי צה"ל הוא צבא העם ולכן הילדים של כולנו שומרים עלינו ומוודאים שלא יקרה לנו אסון.

לצה"ל יש תהליך גיוס מאוד מסודר והתהליך הזה נעשה לכלל האוכלוסייה ללא הבדל דת מין או גזע.

על רקע זה יש לציין כי השלב הראשון הוא הצו הראשון והוא חשוב ביותר.

לכן אם אתם הולכים לצו ראשון ויש לכם לקויות למידה אתם חייבים לדווח על כך לרשויות הצבא בכדי להתאים את המבחן ללקויות שלכם.

 

מדוע כדאי להתכונן לצו ראשון?

עליכם להבין כי הצבא הוא המפתח לתעסוקה מוצלחת באזרחות. כיום מתגייס המגיע לאמ"ן, ליחידות הסייבר או ליחידות הטכנולוגיות בצבא יכול להרוויח עשרות אלפי שקלים עם תום הגיוס ועם השחרור. אז איך מתקבלים ליחידות היוקרתיות הללו ומה אנו צריכים לעשות בכדי לצלוח את המסלול המבוקש הזה? התשובה היא שאנו חייבים להוציא ציון גבוה בצו הראשון. ככל שיהיה לכם ציון יותר גבוה במבחנים כך הסיכוי שלכם להתקבל ליחידה יוקרתית עולה ומטפס. לכן הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה להתכונן לצו ראשון. התכוננות תסייע לכם רבות לקבל ציון גבוה ולכן זו השקעה כל כך חכמה הנושאת בחובה דבר נפלא.

 

MyArmy – אתר האינטרנט הטוב ביותר ללימוד על הצבא

כיום האינטרנט פתח בפנינו אינסוף אפשרויות ללמוד על הצבא ולהתכונן לצו ראשון. יש הרבה אתרי אינטרנט בתחום זה אך ספק אם יש עוד אתר כל כך מוצלח כמו MyArmy. אתר זה הוא ברמה הגבוהה ביותר שיש והוא יספק לכם מידע עצום על הצבא. לכן אם אתם לקראת צו ראשון הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה להיכנס ל-MyArmy ולראות מה האתר כולל. ההבדל בין MyArmy ואתרים אחרים הוא עצום ואין עוד אתר עם כל כך הרבה מידע מהימן בתחום של הצבא ולכן זהו האתר הפופולרי ביותר כיום בישראל בתחום של הצבא ולכן זה האתר מספר אחת ללא מתחרים בנושא של צה"ל.

 

מה אסור לעשות בצו ראשון?

אין ספק כי הצו הראשון הוא סופר חשוב ויש לו השפעה גדולה על המשך החיים שלנו. אך אתם חייבים להבין כי אם יש משהו שאסור לעשות זה להעתיק בצו הראשון. עליכם לעשות את המבחן לבד ולא להעתיק מכיוון שדבר זה מסוכן מאוד ויכול להוות איום רציני על השירות הצבאי שלכם ולכן על העתקה יש איסור מוחלט.

 

איש קידום

אולי יעניין אותך גם

פולוסה