חיפוש
חיפוש

התנהלות נכונה של שליחים בקורונה

אמנם אף אחד מאיתנו לא דמיין ששנת 2020 תכיר לנו נגיף עולמי חדש בשם קורונה, אבל אין ספק שכולנו למדנו ועדיין למדים כיצד להתנהל בצל הנגיף הנ"ל.

התנהלות נכונה של שליחים בקורונה – כל מה שצריך לדעת בתקופה זו שלפני החיסון העולמי המיוחל.

מאחר שהתקופה הזו היא בהחלט תקופה, איך נגיד, הזויה קצת, אנחנו כולנו נאלצים לסגל אורחות חיים חדשים, כולל שליחים בתחומים שונים של שליחויות.

בין אם מדובר בשליחויות של מזון או שליחויות של ציוד כזה או אחר, ישנם נהלים על פיהם משרד הבריאות מחייב את אותם שליחים להתנהל.

אז בואו נבין לרגע, מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות, וכיצד עבודתם של שליחים השתנתה בתקופה הקורונה?

בואו נדבר על תחום השליחויות ועל האופן בו הוא הושפע ומושפע בתקופה זו.

 

שליחויות: אז כיצד שליחים מתנהלים בתקופת הקורונה?

ובכן, בין אם מדובר בשליח של מזון או בשליח של ציוד, אותו שליח חייב להתנהל על פי הוראות משרד הבריאות, שבגדול, משתנות לא מעט ומצריכות מעקב אחריהן. נכון לכתיבת שורות אלו, שליחים חייבים לעטות מסכת פנים, ואין היתר להפר את כלל 2 המטרים.

כמובן, חשוב לציין, הכללים על פיהם שליחים מתנהלים בתקופת הקורונה, ניתנים לשמירה רק בעזרת שיתוף הלקוחות אשר מקבלים את החבילות והשליחויות. בין אם לקוח כזה או אחר מחליט להפר את כלל 2 המטרים, הרי שלא תמיד תהיה ביכולתו של השליח לשמור על אותו הכלל ולנהוג על פיו.

 

שמירה על הוראות משרד הבריאות בתחום השליחויות

כשמדברים על התנהלות נכונה של שליחים בקורונה, למעשה מדברים על הוראות משרד הבריאות, אבל גם חובה להזכיר שכל אדם חייב לנהוג ולפעול בהיגיון ותוך שמירה על בריאותו האישית ובריאות הציבור.

אמנם משרד הבריאות אינו מחייב את השליחים להשתמש בכפפות ובתכשירים כמו אלכוג'ל, אבל אם בעל העסק מגדיל ראש, הוא מצייד את השליחים שלו במוצרים אלו. כמובן, לא קיימים הרבה שליחים שיהיו מוכנים להשיקע מכיסם הפרטי בציוד זה, אבל למען האמת, יוטב אם יפעלו כך.

 

האם שליחים מצטיידים באלכוג'ל ובכפפות?

מאחר שלא כל בית עסק שש ורץ לרכוש ציוד מגן לשליחיו (ציוד כמו כפפות ואלכוג'ל), בכל זאת ישנם שליחים אשר מעדיפים להשקיע מכספם הפרטי ולהצטייד בציוד מגן זה. בשורה התחתונה, בין אם אתם בעלי עסקים מסוג כזה או אחר, אמנם לא חובה עליכם לצייד את שליחיכם בכל הציוד המגן, אבל ההמלצה היא כן לפעול כך. מוזמנים לעשות שליחויות על ידי חברת מגוון.

בסופו של דבר, לא רק השליחים שלכם יעריכו את העובדה שאתם דואגים להם, אלא גם הלקוחות שלכם יעריכו משלוח סטרילי ומוגן. וכמו שכולנו כבר הספקנו להבין, נגיף הקורונה מתפשט הרבה יותר מהר מנגיפים אחרים, ככה שכל אמצעי ההגנה יהיו מבורכים ומומלצים. בהצלחה!

 

מחלק חבילות

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה