חיפוש
חיפוש

מה הן התקלות הנפוצות ביותר באייפון 11?

ה-iPhone 11 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. הוא אמנם זכה לשבחים רבים על העיצוב המלוטש שלו, יכולות הצילום המרשימות וחיי הסוללה שלו, אבל הוא לא נקי מפגמים. במאמר זה, נציג כמה מהתקלות הנפוצות ביותר באייפון 11 שמשתמשים דיווחו עליהן.

 

בעיות סוללה

אחת התקלות הנפוצות ביותר באייפון 11 קשורה לחיי סוללה. חלק מהמשתמשים דיווחו, שהסוללה של האייפון 11 שלהם מתרוקנת מהר מדי, גם כשהם לא משתמשים בה. אחרים דיווחו שהסוללה של הטלפון שלהם אינה נטענת כראוי, או שלוקח זמן ארוך מהרגיל לטעינה מלאה של המכשיר.

ישנם כמה דברים שיכולים לגרום לבעיות הסוללה האלו. אפשרות אחת היא, שיש בעיית תוכנה בטלפון שלכם. כדי לתקן זאת, אתם יכולים לנסות להפעיל מחדש את האייפון שלכם או לאפס את ההגדרות שלו. אפשרות נוספת היא, שיש בעיה טכנית בסוללה עצמה. אם האייפון שלכם עדיין באחריות, ייתכן שתוכלו לתקן אותו או להחליפו בחינם. אם כבר אין לכם אחריות, תצטרכו לשלם עבור התיקונים או להחליף את הסוללה בעצמכם.

מה הן התקלות הנפוצות ביותר באייפון 11?

בעיות מסך

תקלה נפוצה נוספת באייפון 11 קשורה למסך. חלק מהמשתמשים דיווחו, שהמסך שלהם מהבהב או מרצד או כלל לא עובד. אם אתם נתקלים בבעיות מסך, הדבר הראשון שעליכם לעשות, הוא לנסות להפעיל מחדש את האייפון שלכם. אם זה לא עובד, אתם יכולים לנסות לאפס את האייפון להגדרות היצרן שלו.

אם אף אחד מהתיקונים הללו לא עובד, ייתכן שיש בעיה בחומרה עצמה. לכן שנראה שתצטרכו לקחת את האייפון שלכם לחנות אפל או למרכז תיקונים מורשה כדי לתקנו או לבצע החלפת מסך אייפון 11.

 

בעיות מצלמה

האייפון 11 ידוע ביכולות הצילום המרשימות שלו, אך חלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות במצלמה. חלק מהמשתמשים דיווחו, שהמצלמה שלהם לא מתמקדת כראוי, בעוד שאחרים דיווחו שהמצלמה שלהם מייצרת תמונות מטושטשות או מעוותות.

אם אתם נתקלים בבעיות במצלמה, יש כמה דברים שאתם יכולים לנסות. ראשית, ודא שעדשת המצלמה נקייה וללא כל כתמים או פסולת. אתם יכול גם לנסות להפעיל מחדש את האייפון שלכם או לאפס את ההגדרות לברירות המחדל שלהן.

אם אף אחד מהתיקונים האלה לא עובד, מרבית הסיכויים היא שיש בעיה בחומרת המצלמה עצמה. ותצטרכו לקחת את האייפון שלכם לחנות אפל, להזמין תיקון אייפון עד הבית או לקחת את המכשיר למרכז תיקונים מורשה כדי לתקנו.

בעיות קישוריות

חלק ממשתמשי אייפון 11 דיווחו על בעיות בקישוריות. הכוונה לבעיות עם Wi-Fi, Bluetooth או נתונים סלולריים. חלק מהמשתמשים דיווחו שה-iPhone 11 שלהם אינו מסוגל להתחבר לרשתות Wi-Fi, בעוד שאחרים דיווחו שחיבורי ה-Bluetooth שלהם חלשים או נופלים לעתים קרובות.

 

לסיכום

כעת, אתם יודעים מה לעשות כאשר אתם נתקלים בתקלה באייפון 11 שלכם.

מה הן התקלות הנפוצות ביותר באייפון 11?

אולי יעניין אותך גם

מכשיר
סלולר
למה כדאי לבחור בנוקיה 105

הביקורות מהללות אותו, המשתמשים בו לא מוכנים לוותר עליו ועדיין, יש מי שתוהים למה כדאי לבחור דווקא בנוקיה 105 ולא במכשיר חכם? זו הסיבה שיצאנו

קרא עוד »
פולוסה