חיפוש
חיפוש

חברת וילונות מומלצות

פריט עיצובי ופרקטי בעבור כל בית הוא כמובן וילונות מעוצבים. היכן ניתן לרכוש? להלן כל הפרטים.

 

 

חלון עם וילון יפה

 

וילונות – פתרון פרקטי ועיצוב

כולנו מכירים את וילונות העבר אשר שווקו, אשר היו כבדים מאוד למראה ולא מחמיאים. כיום, בעקבות פיתוחים שונים בתחום ניתן לרכוש וילונות מעוצבים ויפהפיים אשר נעשים בעבודת יד או משווקים באמצעות חברות מובילות, מה שלמעשה גורם לשדרוג החזית הפנימית של הבית באמצעות וילונות אשר מתכתבים עם הפן העיצובי כמו גם פתרון הצללה מושלם ואפקטיבי אשר יכול לחסוך באופן משמעותי בעלויות. תחום הווילונות הוא תחום רחב ועשיר ביותר, ולכן רבים נתקלים בבלבול רב בבחירה של וילונות אשר מתאים לחללים השונים של הבית.

 

כיצד נבחר וילון?

המומחים של חברת דומוס וילונות יוקרה מסבירים כי "בעיצוב הבית יש בהחלט לקחת בחשבון את מרכיב הווילונות, זאת משום שווילון מעוצב יכול להקפיץ את החלל לאין שיעור, אך חשוב להיעזר בחברה מקצועית אשר תדע לספק את השירות העיצובי אשר יענה על הצורך הזה כמו גם מבחינת פרקטיות, וזאת על מנת שההוצאה על הווילונות אכן תהיה כדאית". כלומר מסבירים בחברה כי אם ברצונכם לרכוש וילונות, מומלץ לבצע זאת רק באמצעות חברה מקצועית אשר מחזיקה בצוות מקצועי היודע לתת את המענה הנדרש לכם, וזאת בהתאמה מושלמת. מאז הוקמה נחשבת חברה דומוס למובילה בתחום, זאת לאור שפע הדגמים המתחדשים באופן תדיר.

 

וילונות מעוצבים – בחירה מנצחת

כאמור, לווילונות לבית יש השפעה אדירה הן על הנראות הפנימית של החלל כמו גם על האפשרות לחסוך בחשמל וזאת ע"י ויסות של הווילונות בהתאם למיקום שלהם, כמו גם האפשרות לבצע אפקט בלתי נשכח בעבור אלו הנכנסים לבית אשר רואים חלונות מעוצבים ויפהפיים אשר נתפרו בהתאמה אישית לכל חלון בבית. אין ספק כי הכנסה של וילונות לבית היא פעולה עיצובית ראשונה במעלה, זאת משום שהאפקט אשר מתקבל מכניס חמימות כמו גם רומנטיות ועל כן מומלץ ביותר בעיצוב החלל להשתמש גם בווילונות. כפי שציינו, מדובר בעולם שלם של דגמים, צבעים ועיצובים וחשוב להיעזר בחברה מקצועית אשר תדע לספק פתרון עיצובי ופרקטי, כפי שמציעה חברת פרימוורה אשר הוקמה בשנת 1998 ומאז מתמחה בעיצוב וילונות מעוצבים בהתאמה אישית, וזאת משום שהחברה מתגאה בקולקציה מרשימה אשר מורכבת הן מווילונות מודרניים והן מווילונות מיוחדים אשר עוצבו באופן אישי ע"י מעצבי החברה, כך שהם יתאימו לכל חלל. החברה עובדת עם מיטב האדריכלים והמעצבים בישראל, וזאת בשביעות רצון גבוהה ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שבמידה ואתם מתלבטים לגבי רכישה של וילון, אין כל ספק כי פרימוורה היא החנות בשבילכם. מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני  כמו גם אפשרות להתרשם מקולקציה אשר מתחדשת בכל עת מהחנויות המובילות הללו? צרו קשר עוד היום!

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה