חיפוש
חיפוש

חדר כושר אאוט – מתקני כושר ציבוריים אין

אתם כנראה כבר יודעים שמתקני כושר ציבוריים הם מתקנים המציעים ציוד כושר לקהל הרחב בשטח ציבורי. מתקנים אלה הם בדרך כלל בבעלות העירייה או הרשות המקומית, אך נמכרים על ידי חברות פרטיות. אז למה זה מעניין אתכם?

קודם כל, אם אתם נציגים של רשות מקומית שרוצה לתת לתושביה תחושה שדואגים להם – הצבת מתקני כושר בשטח ציבורי היא דרך נהדרת לעשות את זה. מתקני כושר ציבוריים מתאימים גם לבתי ספר, פנימיות ועוד. אבל האם מתקני כושר ציבוריים יכולים להחליף את חדרי הכושר המסורתיים? ולמה חשוב לשים לב כשקונים מתקני כושר ציבוריים? כל התשובות – בטקסט שלפניכם.

 

שימו לב למגוון

מגוון המתקנים משפיע על התחושה של המתאמנים. אזור ייעודי למתקני כושר וספורט עשוי לכלול מכשירי אירובי כגון הליכונים ואופניים נייחים. חשוב ליצור גיוון הגיוני שכולל מתקני כושר וספורט שעובדים על כל קבוצות השרירים.

 

חשבו על שיעורי כושר קבוצתיים

מתקני כושר ציבוריים משמשים את הרבים. כלומר, במתקנים משתמשים לא רק מתאמנים יחידים – אלא גם קבוצות. בניגוד לחדר כושר קלאסי, במתקני כושר ציבוריים תוכלו למצוא רק מתקן אחד מכל סוג. לכן, חשוב ליצור מגוון וריבוי של מתקנים – כל שבשטח הייעודי יוכלו להתקיים גם שיעורי כושר קבוצתיים.

 

עלות ועלויות

מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי, ואנחנו אוהבים אותה מאוד. יחד עם זאת, לחיים במדינת ישראל יש מחיר – ולא רק המחיר הביטחוני. שירותים ומוצרים בישראל הם, בדרך כלל, מהיקרים בעולם – וחדרי כושר אינם סוטים מהנורמה הזו.

בעת שימוש במתקני כושר ציבוריים – לא נגבית כל עלות עבור השימוש במתקנים. העובדה הזו מאפשרת גם למי שלא יכול להרשות לעצמו מנוי לחדר כושר – גישה לאורח חיים בריא.

 

שעות פעילות

עוד יתרון של מתקני כושר ציבוריים הוא שבניגוד לחדרי כושר פרטיים – להם, בדרך כלל, אין שעות פעילות מוגדרות. לכן מתקני כושר וספורט בשטח ציבורי מתאימים לחלקים בציבור שעסוקים במרבית שעות היום – בעבודה, גידול ילדים ועוד.

 

אמצעי בטיחות

חיסרון מסוים של מתקני כושר וספורט בשטח ציבורי הוא שבמתקני כושר ציבוריים צריכים להיות אמצעי בטיחות יתרים. בעוד שבחדר כושר פרטי יש צוות שהוכשר בהחייאה ועזרה ראשונה על מנת להבטיח את שלומם של לקוחותיהם – במתקני כושר ציבוריים אין כל גורם מפקח.

לכן, למרות שהשימוש במתקני כושר ציבוריים צריך להיעשות על אחריות המתאמן – לרשות המקומית יש חלק באחריות לבטיחות המתאמנים.

 

סיכום

לסיכום, מתקני כושר וספורט במרחב הציבורי יכולים לעזור ליצור חוויה חיובית לציבור בכל הנוגע לפעילות ספורטיבית. בנוסף, מתקני כושר וספורט ציבוריים יכולים לעודד חלקים גדולים יותר של הציבור להמשיך ולדבוק באורח חיים בריא.

זכרו שבטיחות המתאמנים בעת שימוש במתקני כושר ציבוריים מוטלת באופן מסוים גם על הרשות המקומית. לכן חשוב לרכוש מתקנים רק מחברה אמינה.

חדר כושר

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה