חיפוש
חיפוש

חוויה רומנטית גדולה מהחיים – כך תתכננו ערב רומנטי בלתי נשכח

זוגות רבים תרים אחר דרכים לגוון את הערבים הפנויים שלהם יחד. עובדה זו היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ב – 3 השנים האחרונות. שכן, החלטנו שאחת לשבוע אנו עורכים ערב רומנטי שיאפשר לנו ליהנות מזמן איכות. קיימנו עד היום עשרות ערבים רומנטיים והגענו להחלטה שהגיע הזמן לחלוק עם הציבור את הדרך שלנו לתכנן ערב רומנטי בלתי נשכח. הישארו אתנו ותגלו את כל הסודות.

 

תכנון של ערב רומנטי בלתי נשכח – השלב ה – 1: תסגרו תאריך שמתאים לשניכם

אם יצא לכם לשוחח בעבר על תכנון של ערב רומנטי שלא יצא לפועל, אתם כנראה לא יישמתם את השלב ה – 1 והחשוב ביותר. יש לנו ניסיון רב בתחום זה, כך שאנו יכולים להגיד לכם שמי שלא מיישם אותו, עשוי להיתקע לזמן ממושך. ההמלצה שלנו היא לקרוא לבן או בת הזוג ברגע של פניות ולהציג בפניהם את היומן. כך, תעמדו שניכם אל מול התאריכים הקרובים ותשריינו ערב אחד שמתאים לשניכם. ראוי לציין כי אתם צריכים לחתום על כך (לא בדם, אבל להתחייב) כי אינכם מבטלים את הערב, אלא אם חס וחלילה תצטרכו להתייצב בהלוויה.

אבנים חמות

תכנון של ערב רומנטי בלתי נשכח – השלב ה – 2: תכינו על השולחן 3 הצעות מיוחדות

סגרתם תאריך שמתאים לשניכם? מזל טוב! עכשיו אתם צריכים לשבת ביחד ולהחליט איזה הצעות מיוחדות אתם רוצים ליישם בערב שלכם. יש לנו מגוון עצום של הצעות, אך בחרנו להציג בפניכם את ה – 3 האהובות עלינו ביותר:

  • עיסוי
  • משחק זוגי
  • ערב סרט ופיצה

אנחנו מזמינים אחת לחודש עיסוי זוגי עד הבית שמאפשר לנו לצאת כמו חדשים. ראוי לציין כי ניתן לבחור באפשרות הזו וגם להוסיף משחק זוגי לאחר העיסוי או סרט ופיצה, התוספת נתונה לשיקולכם.

 

תכנון של ערב רומנטי בלתי נשכח – השלב ה – 3: תסגרו את הפינות האחרונות

בשלב השלישי עליכם לסגור פינות. אתם תוהים מה הכוונה? אנו מתכוונים כי עליכם ליצור קשר עם מעסה שמגיע עד הבית, להזמין משחק זוגי שיכול להגיע אליכם במשלוח כמה ימים לפני הערב הנבחר או לבחור את הפיצה האהובה עליכם ביותר ואת הסרט מראש. כך תוכלו לקיים את הערב ללא תהיות ובזבוז זמן.

 

תכנון של ערב רומנטי בלתי נשכח – השלב ה – 4: תרשמו לעצמכם תזכורות

אתם לא רוצים לגלות ששכחתם את הערב הרומנטי שלכם, נכון? אם כך, זה הזמן לכתוב ביומן של הפלאפון, על דף או על המקרר את התאריך שקבעתם מראש. כך תוכלו להיות בטוחים כי שניכם ערוכים לקראת האירוע הייחודי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לחוות חוויה רומנטית גדולה מהחיים. לנו נותר בשלב זה רק לאחל לכם שתיישמו את הנכתב לעיל ותיהנו מכל רגע.

נשיקה

אולי יעניין אותך גם

5 יתרונות לקשר דיסקרטי
זוגיות
5 יתרונות לקשר דיסקרטי

בריקוד המורכב של יחסי אנוש, שיקול דעת הוא שותף רב עוצמה. בעוד שהחברה מבליטה, לעתים קרובות, סיפורי אהבה המתנהלים בגלוי, יש קסם ייחודי למערכות יחסים

קרא עוד »
פולוסה