חיפוש
חיפוש

חושבים לעשות תואר שני? הנה המכללות שיעשו את זה פשוט

יותר ויותר ישראלים מבינים את החשיבות שיש לתואר שני. בעוד שתואר ראשון הפך להיות כמעט חובה בכל מקום עבודה, תואר שני מאפשר לכם קידום והגעה לעמדות מפתח במקומות שונים. עם זאת, העובדה שאת התואר השני אנחנו עושים בשלב מתקדם יותר בחיים, מחייבת אותו לבדוק היטב מה המוסד שבו אנחנו הולכים ללמוד אותו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

 

לימודי תואר שני

אצל ישראלים רבים, תואר ראשון הפך להיות בגדר חובה מוחלטת, כך שכבר בגיל יחסית צעיר הם מחזיקים בתואר הזה. אחרי שמתחילים לעבוד, אנחנו יכולים להגיע למצב שבו יש תחומי ידע הקשורים לעולם שבו אנחנו מתעסקים שאנחנו רוצים להעמיק בהם מעבר למה שעשינו בתואר הראשון. לעיתים, מקום העבודה רוצה לקבל אותנו אולם הוא דורש שנרחיב את ההשכלה שלנו.

בכל המקרים הללו כנראה שניגש לעשות תואר שני. בניגוד לתואר ראשון, תואר שני הוא תואר שבו הבחירה שלנו הרבה יותר גדולה, ואנחנו יכולים להיות ממוקדים בנושאים שבאמת מעניינים אותנו. העובדה שאת התואר השני אנחנו עושים אחרי שכבר היינו באקדמיה כמה שנים, מחייבת אותנו לחשוב היטב על הנקודות הבאות.

מוסדות חינוך מתאימים

מוסדות לימוד מתאימים

חשוב להבין שלא כל מוסד בארץ רשאי להעניק לכם תואר שני, וכל מוסד שעושה את זה צריך לקבל על כך אישור מהמועצה להשכלה גבוהה. במכללת תל חי תוכלו להנות מתואר שני במגוון תחומים, כאשר המרצים שלכם יהיו חוקרים מהשורה הראשונה.

מקומות נוספים שבהם תוכלו לעשות תואר שני הם מכללת קריית אונו שבה ניתן לעשות תארים בתחומים המשפט והכלכלה, מכללת רופין או מכללת עזריאלי שנמצאת בירושלים.

 

שילוב עם עבודה

הנקודה השנייה שאותה צריך לשקול היא האם המוסד שבו תלמדו את התואר השני מאפשר לכם לשלב את הלימודים יחד עם עבודה. לעיתים תואר שני יכול להיות מאוד עמוס, מה שיקשה עליכם לנהל שגרת חיים תקינה תוך כדי התואר. בדקו היטב האם המוסד שאליו אתם הולכים מעמיס על הסטודנטים שלו או מאפשר להם לעשות את התואר השני בצורה נינוחה.

מוסדות חינוך מתאימים

מסלול לימודים

הנקודה האחרונה היא לבחור מסלול לימודים שמתאים לכם. אם בתואר הראשון עוד לא הייתם בטוחים מה מושך אתכם, עכשיו אתם כבר יכולים להיות הרבה יותר בטוחים בבחירה שלכם. לכו על מקום שנותן לכם לעשות תואר שני בנושא שמעניין אתכם, וכמובן כזה שגם יתרום לקריירה הנוכחית שלכם.

 

לסיכום

בחירת מוסד לימודים עבור התואר השני צריכה להיעשות בכובד ראש. בניגוד לתואר הראשון, בתואר השני יש לנו הרבה יותר אפשרויות בחירה, כך שאם נבדוק היטב את מוסד הלימודים שאליו אנחנו הולכים נוכל מאוד להנות במהלך הלימודים. נסו למצוא מקום שמאפשר לכם לשלב את התואר יחד עם שגרת החיים הרגילה שלכם, כדי שהלימודים לא יפריעו לכם יותר מידי.

מוסדות חינוך מתאימים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה