חיפוש
חיפוש

חוששים מפריצה לעסק שלך? אלו הפתרונות שחשוב שתכירו

בעלי עסקים רבים חוששים מפריצה למשרדים, המחסנים והחנויות שלהם, בעקבות גל הפריצות שהתרחב בתקופה אחרונה. עובדה זו גרמה לנו לבדוק את אפשרויות האבטחה שקיימות כיום, כדי לסייע לבעלי העסקים שתרים אחר פתרון מתקדם. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להגן על העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. 

 

תכירו את פתרונות האבטחה

הגיע הזמן שתכירו ב – 3 פתרונות האבטחה המתקדמים ביותר שמתאימים לעסקים מסוגים שונים:

  • מערכת אזעקה: מספקת התרעה בזמן אמת בבית העסק, תוך יצירת קשר מהיר למוקד ביטחון
  • מערכת אינטרקום: הופכת את דלת הכניסה לעסק שלכם למאובטחת וחכמה. מערכת זו כוללת במרבית המקרים מצלמה איכותית, חיישני תנועה, אפשרות לפתיחה של הדלת מרחוק ושיחות וידאו. בחירה במערכת מסוג זה מאפשרת גם לשמור את אחסון הצילומים של הדלת בתוך מערכת האבטחה
  • מצלמת אבטחה: יש מגוון רחב של מצלמות אבטחה, כאשר כל אחת מעניקה כיסוי ומענה שונה (בהתאם לצרכי העסק שלכם). ניתן לבחור במצלמות אבטחה חיצוניות ו\או פנימיות, מצלמות חכמות עם אפשרות לזיהוי פנים, תפעול מרחוק ותיעוד לאורך כל שעות היממה

בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות הבולטים שגורמים לבעלי עסק רבים לבחור בפתרונות מתקדמים אלה.

פתרונות אבטחה

היתרון ה – 1: התרעה

בעלי עסקים רבים בוחרים להתקין מערכת אזעקה לעסק ומצלמות, מתוך ידיעה שאלה יספקו התרעה עוצמתית כנגד פורצים. שכן, הפורצים מעדיפים לפרוץ לעסק שאין בו מערכת אבטחה, מתוך ידיעה שזו לא תתריע על הגעתם ותמשוך תשומת לב.

 

היתרון ה – 2: ביטחון

קיומן של מערכות אבטחה מתקדמות בבית העסק יוצרות סביבה מוגנת ובטוחה לכלל הנוכחים במשרד (העובדים והלקוחות כאחד). אם נתמקד לצורך הדוגמא במערכת האינטרקום, ניתן לראות בבירור שזו מאפשרת בקרת כניסה וניהול הרשאות כניסה לאזורים מסוימים.

 

היתרון ה – 3: ראש שקט

אי אפשר לעסוק בפתרונות מתקדמים לעסק, מבלי לציין את השקט הנפשי שאלה מעניקים. שימוש יומי בפתרונות האבטחה תאפשר לכם ליהנות מראש שקט, בידיעה שתוכלו לעקוב אחר המתרחש ברחבי העסק מכל מקום. כך תוכלו למנוע אירועי אבטחה ולקבל נתונים וראיות בעת הצורך.

 

בחירה במערכות אבטחה מתקדמות – כך עושים זאת

חשוב שתדעו שבחירה במערכות אבטחה זה לא עניין של מה בכך. שכן, הטכנולוגיה שמשתנה עם הזמן, מובילה לחידושים חיוניים מידי תקופה. לכן, חשוב שתפנו לחברה מתקדמת שמספקת את מוצרי האבטחה העדכניים ביותר שתעניק לכם מענה מדויק לכל האיומים והסיכונים שנמצאים בסביבתכם.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן למגן את העסק!

אתם לא צריכים יותר לחשוש מפריצה לבית העסק. שכן, כעת ברור לכם שיש פתרונות אבטחה מתקדמים שישמרו על עובדי העסק והלקוחות. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את הפתרונות המתאימים לכם מבין אלה שהוצגו לעיל ולבצע את ההתקנה שתאפשר לכם להיות מוגנים ברמה הגבוהה ביותר.

עסק שנפרץ

אולי יעניין אותך גם

פולוסה