חיפוש
חיפוש

חימום תת רצפתי – 8 יתרונות שאסור להתעלם מהם

אין בית בישראל, שלא חווה את ההתלבטות הנוגעת לזהותו של אמצעי החימום אשר ישמש אותו.

במאמר הבא נפרוס לפניכם 8 יתרונות לחימום הבית באמצעות חימום תת רצפתי.

טיפ קטן – אם עוד לא לקחתם אותו בחשבון. חשבו על כך שוב.

 

1 – בטיחות, בטיחות ועוד פעם בטיחות!

חימום תת רצפתי מבטל לחלוטין את הסיכוי לשריפה הודות לעובדה שאין שום גוף חימום חשוף או אש גלויה בקרב יושבי הבית ובמערכת בכלל. בנוסף, השימוש במערכת מבוססת מים אינו כולל אף מאפיין חשמלי מלבד הפעלת המערכת אשר נמצאת מחוץ לבית. בכך נמנעת סכנת התחשמלות.

 

2 – הבריאות מעל הכל!

ישנם אמצעי חימום אשר מייבשים את החלל ואחרים שמייצרים עודף לחות. השימוש בחימום תת רצפתי שומר על הלחות המאוזנת בחלל ועל ידי כך נמנעים קשיים והפרעות בנשימה.

 

3 – אסתטיקה

אין דבר מבורך יותר לבית, ממוצר שמעניק לך שירות מצוין, לא תופס מקום בחלל, ואינו דורש תשומת לב עיצובית כלל. חימום תת רצפתי יעניק לכם שירות אמין שקט ובלתי נראה.

 

4 – פיזור החום

בעוד שאמצעי החימום האחרים מחממים את הבית באמצעות פיזור חום מנקודה אחת, חימום תת רצפתי מפזר את החום בצורה שווה לחלוטין, בלא כל קשר לגודל החלל אותו תרצו לחמם.

 

5 – כלכלי לאורך טווח

חימום תת רצפתי הוא זול בהרבה משאר אמצעי החימום בכל הנוגע להוצאות התחזוקה והתפעול של המוצר. במרבית המקרים כאשר מודדים את זמן החזר ההשקעה של עלות ההתקנה החד פעמית אל מול החסכון בהוצאות שוטפות ניתן לראות החזר השקעה מלא תוך שנה עד מספר שנים בודדות.

 

6 – דיוק בטמפרטורה רצויה

שימוש יעיל באמצעים טכנולוגיים ומדי טמפרטורה, בתחום החימום התת רצפתי, מאפשרים קביעת טמפרטורה רצויה בסטייה של חצי מעלה בלבד! זוהי סטייה נמוכה פי כמה וכמה מבכל שאר אמצעי החימום הקיימים בשוק.

 

7 – שימוש אופטימלי באנרגיה

מרבית אמצעי החימום מאבדים את יכולת החימום שלהם לחלוטין בעת כיבויים. מעבר לעובדה שמערכת החימום התת רצפתי מעניקה פיזור חום שווה, מאוזן ומהיר יותר, היא גם מאבדת חום בצורה איטית בהרבה מאמצעי חימום אחרים. בעזרת כך מערכת חימום תת רצפתי מאפשרת חסכון של עד 80% באנרגיה.

 

8 – שקט מוחלט

מערכת לחימום תת רצפתי היא השקטה ביותר מבין כל אמצעי החימום האחרים שקיימים בשוק.

 

לסיכום

השימוש בחימום תת רצפתי הולך וגובר ברחבי העולם. כפי שניתן לקרוא במאמר,לשימוש בטכנולוגיה של  חימום תת רצפתי 8 יתרונות מרכזיים, אשר מוכרחים להילקח בחשבון בעת ההתלבטות שלכם, באיזה אמצעי חימום עליכם לבחור לביתכם. חימום תת רצפתי הוא אמצעי כלכלי, סביבתי, נוח ואיכותי. לשם העתיד הולך. אל תישארו מאחור.

 

שליטה רחוקה

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה