חיפוש
חיפוש

העידן הבא: חנות למוצרי חשמל אונליין

למה כדאי לקנות מוצרי חשמל באינטרנט?

נפתח בשאלה, מה עדיף? לנסוע לקניון, לחפש חנייה, לחפש חנות למוצרי חשמל עם מחירים יחסית נוחים, לחפש את המוצר אותו אתם רוצים ולסחוב אותו חזרה לאוטו? או לשכב על הספה בבית להזיז את האצבעות על המסך ולהזמין את המוצר במחיר המשתלם ביותר מכל מקום בארץ כולל משלוח? מבלי לדעת במה תבחרו, סביר להניח שבאפשרות השנייה.

 

יתרונות

ישנם מקרים בהם המוצרים אותם אנו מעוניינים לרכוש, אינם נכנסים ברכב ואנו זקוקים להובלה, זהו מקרה שבו היתרונות של קנייה אונליין באים לידי ביטוי, משום שאנו יכולים לבצע את ההזמנה מהנייד והצורך במשלוח הוא גם בהזמנה אונליין וגם בקנייה רגילה, לכן זהו יתרון.

יתרון נוסף הוא הנוחות כמובן, מה יותר נוח מלשבת בספה, במשרד או אפילו כשאנו ממתינים למישהו ברכב ולהזמין מוצר, מאשר לנסוע לחנות ולקנות. עוד יתרון עצום הוא המגוון, בניגוד להגעה לחנות בה יש את מוצרי החנות בלבד, בחנויות אונליין ניתן לעבור ממלאי של חנות אחת לחנות אחרת בלחיצה.

השוואת מחירי מוצרי החנות ובדיקת המפרט שלהם מתבצעת בצורה נוחה יותר כאשר מבצעים אותה אונליין, משום שניתן לראות את מפרט המוצר ליד מפרטי מוצרים דומים, וכן להשוות בין מחיריהן. בנוסף, ניתן לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות המוכרות אותו מוצר ולקנות אותו במחיר המשתלם ביותר.

 

חסרונות

אין ספק שהקנייה בחנות אונליין היא הנוחה ביותר, אך ישנם גם חסרונות לביצוע קנייה כזאת. הראשון ואולי הקריטי מכולם, הוא חוסר היכולת לצפות ולחוש במוצר המציאות. כאשר אנו בחנות אנו יכולים לראות את המוצר בדיוק כפי שהוא ולא רק בתמונה כפי שהוא מוצג באתר.

חסרון נוסף הוא הצורך במשלוח בכל הזמנה, אפילו אם המוצר בגודל של כמה סנטימטרים, המוצר יגיע במשלוח, דבר היכול לעכב את הגעתו במקרה הטוב ביום או יומיים ובמקרה הרע בכמה שבועות.

בטחון הקנייה, כאשר אנו קונים בחנות אנו יודעים בוודאות היכן היינו ואיזה מוצר קנינו בדיוק, משום שנקבל קבלה לאחר תשלום, תעודת אחריות חתומה ונמצאת אצלנו בידיים, ולרוב נצא עם המוצר לאחר הקנייה, בניגוד להזמנה באינטרנט שתלויה באמינות האתר והתנהלותו בפני לקוחותיו.

 

חשוב, חשוב ועוד פעם חשוב!

כאשר אנו בוחרים להזמין מוצרים אונליין, במיוחד מוצרי חשמל שבדרך כלל גם עולים יחסית יקר, חשוב לוודא כי הקנייה באתר מתבצעת בצורה מאובטחת, כך שלא ניתן יהיה לגנוב מכם פרטי אשראי וכדומה. לכן, צריך לבדוק כי האתר עומד בתו תקן של אבטחה ברמה גבוהה, ואם ישנה אפשרות, כדאי לשלם בpaypal, שהיא דרך תשלום המגנה עליכם מפני גניבת פרטים, הונאה וחוסר התאמה בין המוצר שהזמנתם למוצר שהתקבל (זיוף או מוצר אחר שהתקבל במקום המוצר שהוזמן). בנוסף, חשוב לבדוק מהי מדיניות ההחזרים של באתר והאם יש אחריות על מוצרים.

 

תנורים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה