חיפוש
חיפוש

איך תשדרגו את חניית הרכב בבית

הרכב שלנו הוא אחד המוצרים היקרים ביותר שנמצאים ברשותנו, ומאידך הוא נמנה גם על אלו שנוטים לאבד את ערכם במהירות יחסית.

שדרוג אזור החניה בבית באמצעים שונים יכול להפוך את השמירה על הרכב לקלה יותר, ולהבטיח שהרכב יישאר במצב טוב במשך שנים רבות.

אז איך משדרגים את חניית הרכב בבית? על כך בכתבה הבאה.

 

חם, חם שמש

אחד השדרוגים הנפוצים והחשובים ביותר לחניית הרכב בבית הוא כמובן גגון או פרגולה. בימי הקיץ החמים, השמש מחממת את הרכב ויוצרת בתוכו אפקט חממה שעלול להוביל לטמפרטורות חמות במיוחד בתוך הרכב. מדובר במצב שהוא לא נעים עבור בני הבית המשתמשים ברכב וכמובן גם מסוכן לחפצים שנשארים ברכב וכן פוגע באיכות הריפוד והגימור. שימוש בפרגולות או גגונים יכול לפתור בעיה זו. כאשר בוחרים חומרים עבור פרגולה אלומיניום במקרה הזה הוא בחירה עדיפה שכן הוא דורש פחות תחזוקה מפרגולות עץ והוא יותר עמיד לפגעי מזג אוויר. בנוסף, שימוש בפרגולה יהיה יעיל גם בחורף ויגן על הרכב מנזקים שעשויים להיגרם לו במקרים של ברד כבד או במצבים מסוכנים של קריסה של עצים או עמודים. מלבד השדרוג הפונקציונאלי וההגנה על הרכב, פרגולות יכולות להיות גם אלמנט עיצובי שיוסיף למראה הבית וישתלב היטב עם הקו הכללי שלו. ניתן היום לבחור פרגולות אלומיניום בעיצובים שונים ובצבעים ובצורות גימור שונות, בהתאמה אישית, ובכך ליצור לבית מראה אחיד ונעים. בנוסף בהנחה ומדובר בפרגולה ללא עמודים, ניתן להרכיב אותה בקלות וביעילות ואין צורך בעבודת תכנון והכנה רבה.

 

שירים ושערים

עוד אלמנט שיסייע להפוך את אזור החניה בבית לבטוח ונעים יותר ויעזור בשמירה על הרכב, הוא התקנה של מחסום או שער בכניסה. בבתים פרטיים רבים, התקנה כזו היא אינה מסובכת ויכולה לעזור ביצירת חוצץ נעים בין הבית לרחוב מסביב. ישנם סוגים שונים של מחסומים ושערים, החל ממחסומי זרוע פשוטים, דרך כאלו הנעים על ציר אופקי ועד לשערים אשר נפתחים פנימה ומאפשרים פרטיות מקסימלית. בנוסף לסוגי השערים קיימים היום גם פתרונות שונים לגבי מנגנוני ההפעלה שלהם כאשר מלבד שימוש בשלט אלחוטי אשר נוטה לכשלים שונים, ניתן היום להתקין מנגנון פתיחה באמצעות התקשרות למספר טלפון. אל דאגה, המנגנון בנוי בצורה כזו שרק מספרים מאושרים יוכלו לפתוח את השער בחיוג למספר ועל כן מונע כניסה של זרים אל תוך החניה שלכם.

 

ואל תשכחו את מצלמות האבטחה

אמצעי נוסף שחשוב עבור אבטחת אזור החניה בפרט וסביבת הבית בכלל הוא שימוש במצלמות אבטחה. היום, מדובר במוצרים זולים מאשר בעבר אשר מסוגלים לספק איכות תמונה גבוהה ביותר ובכך לשמור על ביטחונכם ולהרחיק מבקרים לא רצויים באזור ביתכם. מצלמות האבטחה המודרניות ניתנות לחיבור ולשליטה באמצעות הסמארטפון ובכך מתאפשרת התקנה ותחזוקה פשוטה של המערכת.

 

רכבים חונים

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה