חיפוש
חיפוש

חשבון המים במשרד מופרז? כנראה שיש לכם נזילה!

אם גיליתם לאחרונה שקיבלתם חשבון מים גבוה מהממוצע, כדאי שתדעו שצריכה להידלק לכם נורה אדומה. כזו שתהבהב חזק ותגרום לכם להבין שיש פה עניין מוזר. שכן, במרבית המקרים, כאשר יש חשבון מים גבוה שאינו תואם לצריכה – ישנו סיכוי סביר כי העניין נובע בעקבות נזילה שלא תמיד נראית לעין. יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא כדי להקל עליכם במצב שכזה וחזרנו עם מדריך חשוב שיעשה לכם סדר.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שהתבקשנו לשלם את חשבון המים הדו – חודשי של המשרד. שכן, זוהי האחריות שלנו לבצע את התשלום אחת לתקופה. להפתעתנו, גילינו שהחשבון זינק בכמה מאות שקלים (בשונה מהחשבונות שהיו קודם לכן).

הדבר גרם לנו לתהות איך זה יכול להיות? שכן, תקופת החיוב הייתה בכלל בחגים, בזמן שהמשרד היה ריק ברוב הזמן וצריכת המים בו הייתה מועטה ביותר. כשבדקנו את הנושא עם יודעי דבר, גילינו שאכן יש לנו נזילה והבנו כי עלינו לטפל בה בהקדם. רוצים לדעת מה עשינו? קראו את השורות הבאות ותגלו איך אנחנו התנהלנו ואיך אתם צריכים לפעול.

 

יש לכם נזילה? עליכם קודם כל ליישם את השלב ה – 1 והחשוב ביותר

אם אתם סוברים שיש לכם נזילה במשרד, בבית או בכל מקום אחר, אתם צריכים לפנות בהקדם האפשרי אל בעל מקצוע שמומחה בתחום של איתור נזילות. שכן, לא תמיד אפשר לראות את הנזילה במבט ישיר.

אלו שמומחים בתחום זה יגיעו אל המקום עם מכשירים מתקדמים מאוד שיאפשרו להם לראות גם מבעד לקירות את צינורות המים שלכם ואת הזרימה שבהם. כך שיתאפשר להם לומר לכם תוך כמה רגעים ספורים האם ישנה נזילה ואם כן – מאיפה היא נובעת.

 

שימו לב שאתם בוחרים בבעל מקצוע מומלץ בלבד

רגע לפני שתמשיכו אל השלב השני, חשוב שתדעו שאתם צריכים לערוך בירור מקיף ביותר אודות בעל המקצוע שיגיע אליכם. שכן, עליכם להיות בטוחים שמדובר במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • אמין
  • משתמש באמצעים מתקדמים כמו מצלמה טרמית

 

יש לכם נזילה? עליכם ליישם את השלב ה – 2

לאחר שהגעתם אל בעל מקצוע מוסמך שהומלץ לכם על ידי אחרים, אתם יכולים ליצור עמו קשר ולתאר בפניו את התקלה. סביר להניח שהוא ישאל אתכם אם קיבלתם חשבון מים מופרז ואם שמתם לב לאחרונה להופעה של כתמי מים בקירות (אלו סימנים שעלולים להוביל להבנה כי אכן ישנה נזילה). תאמו אתו הגעה ותבררו את הנושא לעומק עד שהעניין יתבהר ויטופל בהתאם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי במצבים שבהם יש חשבון מים מופרז יש לפנות אל בעל מקצוע מוסמך ואמין לבירור אודות טיפול בנזילה.

דליפת מים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה