חיפוש
חיפוש

"חשבתי שהשיא שלי מאחוריי ואז שמעתי על סופר און"

אנו חיים בעולם רווי מתחים וחרדות – אלה משפיעים גם על התפקוד הגברי. גברים רבים מתקשים לתפקד כבעבר ומשקיעים יותר זמן בחיפוש אחר פתרונות מאשר להנות כמו שצריך במיטה. רוב הרופאים יתנו מרשם לתרופה כימית נגד דכאון או לשיפור האון, אך יש פתרון מהפכני אחר. מוצר מ-100% חומרים טבעיים וללא תופעות לוואי. איתי מספר על המוצר ששינה לו את חיי היומיום ובעיקר את הלילות.

לא רק גברים מבוגרים חווים בעיות בתפקוד הגברי, עם כל המתח והחרדה של הדור שלנו, גם גברים צעירים רבים חווים בעיות תפקוד במיטה. אחד מאותם הצעירים האלו הוא איתי מירושלים, סטודנט בן 28, אך אנחנו פגשנו אותו מואר ומחוייך, ומהר מאוד הבנו למה.

כימיה וחשק הם ללא ספק דברים שבאים והולכים. היום כבר ידוע כי יש קשר מובהק בין התפקוד הגברי של גברים במיטה (וגם של נשים) לתחושות ולרגשות שלהם. כנראה שגבר עמוס ולחוץ, לא יתפקד כל כך טוב בין הסדינים, גם אם הוא מאוד נמשך ומגורה מהפרטנרית או הפרטנר שלו.

"הכרתי את בת הזוג שלי עוד כשהיינו בצבא, אי אפשר להגיד שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון אבל אחרי הרבה משמרות ביחד הבנתי שיש שם משהו. הצעתי לה לצאת וקיימנו אהבה כבר בדייט הראשון. הייתה כימיה מטורפת, אבל לצערי משהו קרה אחרי כמה שנים". איתי מספר שהתפקוד הגברי שלו התחיל לרדת עם הזמן, "האש דעכה" – פעמים רבות הוא היה מאוד רוצה לקיים אהבה עם בת הזוג שלו, אבל משום מה, לא עמד לו, למרות שממש רצה.

רכישה בטוחה ודיסקרטית
הכנסו לאתר ובצעו הזמנה

הבנת שיש בעיה, מה עשית הלאה?

"אין ספק שלקח לי הרבה זמן להבין שיש בעיה, היו הרבה תירוצים בדרך, אבל באיזה שהוא שלב החלטתי שאני מנסה לחפש פתרון. לא רציתי לפנות לרופא כי הרגשתי לא בנוח להתייעץ עם אדם חיצוני, לדבר על הדברים בקול. התחלתי לחפש באינטרנט, ראיתי הרבה תכשירים ותוספים, אבל בתור מישהו שדואג מאוד לבריאות שלו, לא הרגשתי בנוח ליטול משהו כימי שאני לא יודע מה הוא באמת מכיל. אחרי הרבה שיטוטים פתאום הגעתי לסופר און"

החוויה של איתי לא מאוד חריגה, גם לאחר שכבר מכירים בבעיה לא תמיד מרגישים בנוח לפנות לאיש מקצוע או אפילו לקרוב משפחה או חברים לעזרה. לצערנו בשלב הזה גברים רבים מתייאשים ואפילו מפרקים מערכות יחסים מתוך מחשבה שהבעיה אולי בפרטנר או במשיכה המינית.

"אני חייב להגיד שבהתחלה חשדתי, בכל זאת תכשיר בלי מרשם רופא שאמור להשפיע עלי יכול להיות מעט מפחיד. אבל ככול שהעמקתי את הקריאה ולאחר שהתייעצתי עם החברה הבנתי שמדובר במוצר ידידותי לגמרי והזמנתי אותו לניסיון. אפילו הכרתי חלק מהחומרים כדוגמת תמצית מאקה, תמצית קניודיום יבשה, תמצית ג'ינסאנג קוריאני וקוטב מצוי."

"סופר און" עשוי מ-100% חומרים טבעיים, שמגבירים את זרימת הדם בגוף ומחזקים את כח הגברא בטבעיות, ללא תופעות לוואי, עם נסיון של 10 שנים בשוק"

השתמשת במוצר? תוכל לתאר איך היה?

"המוצר הגיע וכמובן שבת זוגתי ואני ישר נכנסו למיטה. התחלנו במשחק מקדים ולאט לאט הרגשתי את החשק שלי עולה ועולה. הייתה לי זקפה חזקה מאוד, ממש כמו בפעם הראשונה שעשינו אהבה ואני חייב להגיד שבת הזוג ממש נהנתה היא צרחה מרוב אושר זה היה מדהים, לא זוכר פעמים רבות שהרגשתי ככה. אבל נראה לי שמי שהכי נהנתה זאת בת הזוג שלי. היא סוף סוף הצליחה להרגיש את מה שאני מנסה כבר זמן לשכנע אותה – שאני עדיין חושק בה ועדיין חושב שהיא מושכת ויפה."

לא סתם איתי הרגיש את כל הדברים הללו, הרכיבים הטבעיים שיש במוצר אכן גורמים להגברת החשק הגברי ולרגישות מוגברת שמגבירה את ההנאה ואת האורגזמה בסוף. כל רכיב בסופר און תורם את חלקו לטיפול בבעיות וליצירת חוויה מושלמת. הנה כמה דוגמאות לחומרים שיש בסופר און, תוכלו לקרוא עוד באתר סופר און.

  1. תמצית מאקה – מגבירה את הטסטוסטרון, האנרגיה והסיבולת, מה שמגביר את החשק הגברי ואת הסיבולת (מסייע לטיפול בשפיכה מוקדמת לדוגמא)
  2. קנדיום – מגביר את זרימת הדם לפין מה שמסייע לזקפה וכן לגירוי הגברי. גם הקנידיום מגביר את החשק המיני ואת הסיבולת ומחזק את ההשפעה של המאקה
  3. ג'ינסאנג קוריאני – חומר אשר מגביר את רמות החנקן וכתוצאה מכך מרפה את השרירים באיזור הפין. הרפיית השרירים מאפשרת זרימת דם מוגברת וכתוצאה מכך זקפה חזקה
 
לחיוג ושיחה דיסקרטית עם נציג התקשר: 077-997-2016

כמו איתי יש עוד גברים רבים אשר פתרו את הבעיות שלהם עם סופר און, אם יש לכם בעיות בתפקוד הגברי אתם לא לבד, זכרו כי מגיע גם לכם ליהנות מחיי מין טובים ומלאים. ולמי שעדיין נבוך, ניתן להזמין את המוצר עד הבית, בצורה דיסקרטית ובמהירות מהיום להיום.

רכישה בטוחה ודיסקרטית
הכנסו לאתר ובצעו הזמנה

"סופר און" עשוי מ-100% חומרים טבעיים, שמגבירים את זרימת הדם בגוף ומחזקים את כח הגברא בטבעיות, ללא תופעות לוואי, עם נסיון של 10 שנים בשוק"

לחיוג ושיחה דיסקרטית עם נציג התקשר
אולי יעניין אותך גם
רכישה בטוחה ודיסקרטית
הכנסו לאתר ובצעו הזמנה
פולוסה