חיפוש
חיפוש

חשיבות מיקום המשרד לרווחת העובדים

כשרוצים להעלות את רווחי העסק דואגים להעלאת מצב רוח העובדים. עובד שטוב לו בעבודה, יפעל למען העבודה מתוך מוטיבציה ברורה וחזקה. גם למיקום משרד ממנו מתבצעת העבודה ישנה חשיבות רבה שיכולה להוביל או לרווחת העובדים. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם את המידע שכדאי להכיר בנושא.

 

מחפשים לשכור או לרכוש משרד?

השלב הראשון בהקמת משרד הוא חיפוש אחר מקום מתאים שיכול להתאים לרווחת העובדים והמעסיק עצמו. את החיפושים תוכלו לנהל מכמה מישורים: מתווכים, אתרים וחברים. כנסו לאתר https://www.zira1.com כדי ליהנות מהיצע ענק של נדל"ן מסחרי. תוכלו למצוא שם משרדים לקנייה ומשרדים להשכרה על פי נתוני חיפוש שמתאימים לכם.

 

איך מייעלים את תפוקת העובדים?

כל עובד רוצה שהמעסיק יהיה מרוצה מעבודתו וימשיך להעסיק אותו ואם נהיה כנים, אולי הוא גם יעלה את שכרו כך שעובדים מעוניינים להיות יעילים ותורמים למקום העבודה. הבעיה מתחילה כאשר לא נוח לעובדים במקום העבודה. זה יכול להיות בגלל מבנה משרדים מלוכלך או אפילו לא מטופח כראוי, חלל עבודה עמוס לעין ומבולגן, מיקום משרד מרוחק ועוד.

ניקח לדוגמא עובדת שלא מסוגלת להתפנות בשירותים במהלך יום העבודה בגלל שהמקום לא מספיק נקי. עובדת כזו לא יכולה לתת את עצמה למען עבודה כאשר היא מתמודדת עם כאבי בטן ואי מסוגלות להתרכז במשימות העבודה. סליחה על הדוגמא, אבל היא חשובה כדי להבין את הקריטיות בבחירת מיקום משרד למען רווחת העובדים.

 

רעיונות לייעול העובדים

עובד מוערך הוא עובד שנותן מעצמו יותר. כדי להביא עובד למצב בו יש לו מוטיבציה להיטיב עם המעסיק ולהגדיל את תפוקת העבודה, חשוב לדאוג לסביבת עבודה נקייה, נטולת גירויים מיותרים, טיפוח מקום העבודה יוסיף לתחושה נעימה לעובדים והם ירגישו שהמעסיק פועל למענם ורוצה בטובתם. בנוסף לזאת, ניתן לצ'פר את העובדים על עמידה ביעדים, הצלחות קטנות וגדולות, מתנות בערבי חגים ועוד.

 

איך ניתן להפוך את סביבת העבודה לנעימה?

  • דאגו למשרד במיקום קרוב ונגיש לעובדים. מיקום רחוק מידי עלול להוביל למרמור וקושי אצל העובדים שצריכים לנסוע מידי יום מרחק ניכר עד למקום העבודה.
  • בחרו משרד בבניין משרדים מטופח ומתוחזק כראוי. וודאו שאתם מקבלים שירותי ניקיון, אבטחה ותחזוקה מינימלית.
  • את המשרד עצמו דאגו לעצב בצורה נעימה ומשובבת עין. סביבת עבודה נעימה יוצרת תחושה טובה בקרב העובדים.
  • אל תהססו לקשט את המשרד במשפטי השראה ומוטיבציה שיתנו פוש ודחיפה לעובדים במהלך יום עבודתם.
  • דאגו למקם את המשרד במרחק מרעשי רקע העלולים לגרום לגירויי יתר רבים לעובד המבקש להתרכז בעבודתו.

 

שורה תחתונה

עובדים מייעלים את עבודתם כשהם מרגישים אהובים ורצויים. כדי להוביל לכך, על המעסיק למקם את המשרד במיקום טוב לו ולעובדים ולדאוג לסביבת עבודה נעימה ונקייה, נטולת גירויים והסחות כפי שסיכמנו כאן.

לשכת סעד העובדים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה