חיפוש
חיפוש

חתונה אזרחית בפורטוגל – פתרון לפסולי חיתון

בשנים האחרונות אנו שומעים על פסולי חיתון רבים שמוחים על העובדה כי הם לא יכולים להתחתן בכותלי ארץ ישראל. רק בשבוע האחרון קיבלנו מעל ל – 50 תגובות על פוסט שהועלה בדף העסקי שלנו לאחר שביקשנו לדעת פרטים בנושא. כשגילינו שמדובר בעניין שמעסיק רבים, החלטנו לצאת ולבדוק את האפשרויות השונות לחתונה אזרחית וחזרנו הפעם עם האפשרות להתחתן בפורטוגל. הישארו אתנו ותגלו איך עושים את זה.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על החתונה האזרחית בפורטוגל, עלינו לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בנושא, אתם וודאי יודעים שאנו בודקים בכל פעם יעד אחר באמצעות אנשים שלקחו חלק בהליך. הפעם פנינו אל מי שהתחתנו בחתונה אזרחית ביעד המדובר ושאלנו אותם את השאלות הבאות:

  • מתי התחתנתם?
  • האם אתם מוגדרים כפסולי חיתון?
  • יש לכם טיפים לקוראים שלנו?

אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

 

חתונה אזרחית בפורטוגל – הפתרון המתאים לפסולי חיתון

אם גיליתם לאחרונה שאתם מוגדרים כפסולי חיתון ואין באפשרותכם להתחתן בארץ דרך הרבנות או דרך צוהר, כדאי שתדעו שיש לכך פתרון די פשוט. יש לא מעט חברות כמו חברת קמפוס פאס שיש להן חלק בכל הנוגע להליך המדובר. אתם צריכים פשוט לפנות אל חברה מומלצת שתכוון אתכם ותאפשר לכם בסופו של דבר להתחתן בפורטוגל בקלות.

 

החשיבות בבחירת חברה מקצועית ומומלצת

ראוי לציין בפניכם כי מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך כתבו לא פעם שיש חשיבות עליונה בבחירת חברה מקצועית ומומלצת שתלווה אתכם בהליך. אתם הרי צריכים לחתום על כל מיני טפסים, להזמין טיסות ולארגן את האירוע. כדי שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, עליכם לבחור בחברה שיש לה ניסיון ושאתם יודעים ב – 100% שהיא תסייע לכם על הצד הטוב ביותר.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון?

אם אין לכם מושג איך תוכלו להגיע אל חברה מומלצת, אז תדעו שבשביל זה אנחנו כאן. ביקשנו מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך להסביר לנו איך הם הגיעו אל חברות מומלצות והם אמרו שזה לא בעיה. רבים מהם פשוט כתבו פוסט בפייסבוק וביקשו לקבל המלצות. אחרים לא הסתפקו בהמלצות שקיבלו מגולשים זרים והם קראו ביקורות על החברות בלשונית הביקורות של גוגל. לדבריהם, כך הם יכלו להיות רגועים ובטוחים שהם בחרו בחברה מומלצת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על חתונה אזרחית בפורטוגל לפסולי חיתון. כעת, כשיש לכם את כל המידע, עליכם רק ליישם ולהתחתן. מזל טוב!

חופה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה