חיפוש
חיפוש

טיול בקרוואן בארץ – טיפים והמלצות

מחוץ לישראל, דרך הטיול בקרוואנים נפוצה מאד, ואנשים רבים עושים את זה.

כעת, כשמגפת הקורונה לא מאפשרת לנו לצאת לחופשה בחו"ל, הגיע הזמן להתחיל לטייל כך גם בארץ.

לכן, אם רק חשבתם על הרעיון של טיול בקרוואן בארץ, בסוף הקריאה תהיו כבר מוכנים לצאת לטיול זה עם כל התובנות שצריך לדעת וכל הטיפים הטובים ביותר.

 

בחירת סוג הקרוואן

קרוואן זה לא רק סוג אוטו אחד. ישנם מספר סוגי קרוואנים וכדי שתדעו לבחור את הקרוואן המושלם נפרט:

 

גודל

אם אתם משפחה גדולה, אתם צריכים לשכור קרוואן גדול. ולחילופין, זוג צריך קרוואן קטן. שימו לב שקרוואן אינו בגודל של בית. ולכן, אם אתם אנשים שאוהבים פרטיות, בחרו קרוואן שגדול במעט מהגודל אותו אתם צריכים, וכך תרגישו שיש לכם ספייס.

 

יוקרה

כיום קרוואן זה לא בהכרח רכב עם מיטה ושירותים. יש כיום אפשרויות לקרוואנים מפוארים שיכולים להיות מתאימים לאנשים שאוהבים לחיות בתנאים טובים גם כשהם בטבע. לכן, אם אתם לא רגילים לטייל בטבע בדרך קבע, או שאתם אוהבים שיש הפרדה בין השינה לבין הטיול, שכרו קרוואן יוקרתי.

 

תנועה 

לא תמיד הקרוואן נע. תוכלו לבחור לטייל בכנרת ולבוא לישון בחניון הקרוואנים שנמצא שם. אם אתם מעדיפים לישון בחניון אותו אתם בוחרים ולא שנקבע בעבורכם מראש, תצטרכו לבחור באופציה של קרוואן נגרר או קרוואן שנוסע.

 

תכננו חניונים מראש

אם אתם מתכננים לנסוע עם המשפחה לטיול, בדקו לפני שאתם יודעים איפה אתם ישנים בכל לילה, זה לא נעים להתחיל לחפש חניון מוסדר באמצע הלילה כשאתם עם ילדים. לכן, בדקו ברשות הטבע והגנים לפני היכן ניתן להחנות קרוואן.

 

היו ספונטניים

למרות ההכנה מראש שדורשים החניונים, היו ספונטניים במהלך היום. יש לנו ארץ יפהפייה, שיכולה להפתיע אתכם אם תתנו לה הזדמנות. היו פתוחים להצעות של אנשים שאתם נתלים בהם במהלך הטיול, ושל האנשים שגרים ליד המקום בו אתם מטיילים.

 

נסו קמפינג

אחד הדברים הכיפיים ביותר הוא שינה בטבע. למרות שיש לכם קרוואן, במידה ואתם בטיול ארוך, נסו גם לישון בחיק הטבע. זו חוויה מאד טובה הן לילדים והן למבוגרים. תוכלו לעשות זאת באוהל ואם מזג האוויר מאפשר גם תחת כיפת השמיים.

 

בשלו בעצמכם

אל תלכו רק למסעדות, בשלו בעצמכם בתוך הקרוואן, וכשאתם מסיימים, הוציאו שולחן ותאכלו בחיק הטבע. זו חוויה ממש טובה ומשפחתית לבשל בעצמכ ולאחר מכן לאכול במקום פסטורלי בו לא ציפיתם שתוכלו אי פעם.

לסיכום, בישראל יש כל כך הרבה מקומות יפים לטייל בהם. השכרת קרוואן נותנת את האפשרות לראות את המקומות האלו בצורה נוחה ונגישה, מבלי לישון כל לילה באוהל. נצלו את ההזדמנות!

טיול בטבע

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה