חיפוש
חיפוש

טיול לאבו דאבי – אילו אתרים אסור לפספס

אבו דאבי היא עיר הבירה של נסיכות בשם אבו דאבי, אבל היא גם הבירה הנבחרת של איחוד האמירויות כולו.

יש לה אופי מיוחד, ארשת חגיגית ואטרקציות ייחודיות, שכדאי להכיר, במיוחד אם אתם מחפשים לברוח מהמוני התיירים הפוקדים דווקא את דובאי.

 

אטרקציות מומלצות באבו דאבי

מסגרת של טיול לאבו דאבי היא בדרך כלל מוגבלת בזמן ולכן גם מוגבלת במספר האטרקציות שבהן תוכלו לבקר. משום כך, בחרנו להציג כאן 5 אטרקציות מובילות, מומלצות במיוחד, המציגות את פניה היפים והמרשימים של עיר הבירה של אחת המדינות העשירות בעולם:

 

מסגד שייח זאיד

אחד האתרים המובילים של אבו דאבי, נקרא על שם אבי השליט הנוכחי של האמירויות, בנוי בסגנון איסלאמי קלאסי והוא אחד המסגדים הגדולים בעולם!

למעשה, ארבעים אלף מתפללים יכולים להיכנס אליו יחד. זהו מסגד יפה ומרשים, אשר כל פרט בו מעוצב בסגנון יוקרתי ומוקפד ובשל כך הוא אף מכונה: "הטאג' מהאל של העולם הערבי".

 

מתחם פרארי

ענקית מכוניות היוקרה כנראה ידעה מה היא עושה כאשר בחרה להקים דווקא באבו דאבי פארק שעשועים מוטורי ענק.

תושבי המדינה חובבים מכוניות יוקרה (וגם יכולים להרשות לעצמם לרכוש אותם) ומרוצי מכוניות. הפארק מכיל בין היתר מתחם ובו פארק שעשועים מתאים לכל המשפחה, עם רכבת הרים הנחשבת המהירה בעולם, אך לצידה ניתן להנות מעוד 36 אטרקציות אחרות.

ניתן לבקר גם במוזיאון פרארי במתחם, או בתצוגת מכוניות ישנות וחדשות, לראות רכבים מכל הדגמים ואף לנהוג בהם.

 

ארמון אמיראטס

הארמון הוא בעצם בית מלון יוקרתי, אחד היוקרתיים בעולם כולו, שמעוצב כמו ארמון פאר, אשר הקמתו עלה כשני מיליארד לירות שטרלינג.

המלון הענק מכיל מנחת מסוקים, מרינה פרטית, סוויטות מיוחדות לאורחי השליט ועוד.

המחירים לחדר בארמון נעים בין 400$ ללילה ועד 11,000$ דולר ללילה, אך מומלץ לבקר במבנה המרהיב, גם אם לא מגיעים ללון שם.

 

מוזיאון הלובר של אבו דאבי

מוזיאון הלובר בפריז ידוע כמשכן אמנויות יוקרתי ומפורסם, אשר שוכנות בו חלק מהיצירות החשובות והמפורסמות בהיסטוריה. הסכם בין איחוד האמירויות לצרפת הוליד אישור מיוחד לפתוח שלוחה של מוזיאון הלובר האגדי באבו דאבי, בתמורה לסכום נכבד.

תוכלו לראות במוזיאון המדברי יצירות מדהימות של דה וינצ'י, מונה, מאטיס וכן ואן גוך, גוגן ועוד רבים וטובים.

 

עולם המים יאס

זהו פארק מים עצום בגודלו ומרשים במיוחד, שבו ניתן להשתעשע במתקני מים מגוונים. חשוב לזכור כי מדובר עדיים במדינה שמרנית מאוד ולכן בימי הקיץ אפשר לבקר במתחם בימים נפרדים לנשים בלבד.

 

לסיכום

ביקור באבו דאבי מבטיח לכם שפע של אטרקציות, נופים, טיולים וחוויות, במרחק בטוח מההמולה העליזה של דובאי. לצד האטרקציות שכבר הזכרנו, תוכלו לבקר גם במתחם האחים וורנר, בחופי ים מופלאים ביופים, גן חיות מושקע, מרכז קניות עצום, לעשות טיול ג'יפים במדבר ועוד.

 

מגדלים גבוהים

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה