חיפוש
חיפוש

3 טיפולים מומלצים לטיפול בכאב

יש לא מעט טיפולים שונים שמציעים פתרון ארוך טווח לכאב.

העניין הוא, שלעיתים קשה להבדיל בין טיפולים מומלצים שמתבצעים על ידי מטפלים מומחים לבין כאלו שעדיף להימנע מהם.

החלטנו לערוך בירור מקיף אודות הטיפולים המומלצים ביותר וחזרנו עם 3 שכדאי שתכירו מקרוב.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

רקע למידע המופיע במדריך

לפני שנציין בפניכם את 3 הטיפולים שמצאנו כמומלצים ביותר, אנחנו מוכרחים לציין בפניכם את האופן שבו אספנו את המידע. אנחנו, כמו רבים אחרים, סבלנו לא פעם מכאבים שונים. למשל, כאב במפרקי כפות הידיים שנבע מעומס יתר או כאב ראש כרוני שלא עזב אותנו למשך כמה ימים. כדי לטפל בכאבים אלו, נעזרנו בעיקר במשככי כאבים ומנוחה. אבל מסתבר שיש טיפולים שיכולים להביא לתוצאה מיטבית ולעיתים אף טבעית. כדי להגיע אליהם, ערכנו מפגש עם אנשים שעברו את הטיפולים הללו והמליצו עליהם מקרוב. הנה 3 הטיפולים שנמצאו כמומלצים ביותר:

 

הטיפול הראשון  – דיקור סיני

שמענו על הדיקור הסיני לא מעט במהלך המפגש שערכנו. מרבית האנשים שהגיעו אל המפגש גילו שהם הגיעו אל המטפל שלהם דרך האתר "ז'ונגיה – פורטל הרפואה הסינית של ישראל". אם דיקור נשמע לכם טיפול מתאים, אנו ממליצים  לכם לבקר באתר ולבדוק פרטים נוספים. דיקור סיני לכאבים יכול להתאים לכל אדם באשר הוא. למשל:

  • ילדים
  • מבוגרים
  • קשישים
  • אנשים שסובלים מכאבים כרוניים
  • אנשים שסובלים ממחלות שונות

הטיפול מתבצע ברוב המקרים עם בגדים באמצעות החדרה עדינה מאוד של המחט אל העור. קצה המחט נוגע באזור מסוים בגוף שמעביר זרמים שמביאים לריפוי האזור הכאוב.

 

הטיפול השני – עיסוי רקמות עמוק

אם אתם עובדים בישיבה או בעבודה פיזית מאומצת, כדאי שתכירו מקרוב את העיסוי שיעשה לכם "ריסטרט". עיסוי רקמות עמוק, כשמו כן הוא, זהו עיסוי עמוק שמגיע לרבדים עמוקים. העיסוי מתבצע בדרך כלל עם בגדים תחתונים בלבד והוא עשוי לכאוב. במהלך העיסוי, המעסה צפוי למצוא את המקומות הכואבים ולעסות אותם באופן מעמיק. הדבר עלול לגרום לכם לאי נעימות רגעית, אך לאחר הטיפול אתם צפויים להרגיש הקלה משמעותית בכאב.

 

הטיפול השלישי – שיאצו

טיפול שיאצו מתבצע בשכיבה על הבטן על מזרן עבה. בדומה לעיסוי רקמות עמוק, גם זה נחשב לטיפול במגע שמאפשר להגיע לרבים עמוקים של הגוף. הטיפול נוגע בכל מיני אזורים שונים בגוף. החל מהראש, הידיים ועד האצבעות של כפות הרגליים. אם אתם סובלים מכאבי מפרקים, רגליים או גב, השיאצו צפוי לעזור לכם ולהפחית את עצמת הכאב באופן משמעותי.

 

לסיום

עד כאן 3 הטיפולים המומלצים ביותר לטיפול בכאב. אנו מודים לאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ומאחלים להם וגם לכם, קוראים יקרים, שלא תדעו עוד כאב. להתראות במדריך הבא, מקווים שתרגישו טוב עד אז.

מסאז

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה