חיפוש
חיפוש

טיפים איך למצוא טיסה ברגע האחרון

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו נשאלים בימים האחרונים נוגעת לעלויות הטיסות שלנו. שכן, מי שמכיר אותנו מקרוב יודע שאנו עולים על מטוס לפחות 20 פעמים בשנה. עובדה זו גורמת לרבים לתהות – מאיפה יש לנו את הכסף לכל הטיסות האלה? הם לא יודעים שאנו בוחרים את הטיסות הכי טובות ברגע האחרון ובמחיר רצפה. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים שיאפשרו לכם לבחור נכון כמונו.

 

תכירו את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הטיפים שיאפשרו גם לכם למצוא טיסות ברגע האחרון, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי נכתב בגלל היותנו נוודים דיגיטליים. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים את המושג, כדאי שתדעו שזו הסיבה שאנו עולים על טיסות מספר רב של פעמים במהלך השנה. שכן, אנו עוברים מיעד אחד לאחר בתדירות גבוהה. הטיסות התדירות גרמו לנו להבין איך אפשר להזמין את הטיסות המשתלמות ביותר ברגע האחרון. כעת, כשאתם יודעים את הרקע לכתיבת המדריך, אתם יכולים להמשיך לקרוא את הטיפים שלנו.

 

טיפ מספר 1 למציאת טיסה ברגע האחרון

הטיפ ה – 1 שאתם חייבים להכיר כדי שתוכלו למצוא טיסה ברגע האחרון נוגע להמתנה עד הרגע האחרון באמת. יש מי שחושבים שלחכות לרגע האחרון זה אומר לחפש טיסה חודשיים – שלושה לפני המועד. אנחנו נציין בפניכם כי אצלנו זה לא עובד ככה. אנחנו מזמינים את הטיסות שלנו שבוע לפני המועד ולפעמים אפילו כמה ימים קודם לכן. אז אתם צריכים להיאזר בסבלנות ולא לקפוץ על כל טיסה שתוצג בפניכם.

 

טיפ מספר 2 למציאת טיסה ברגע האחרון

הטיפ ה – 2 שאתם צריכים להכיר נוגע לאתרים שיציעו לכם את הטיסות הטובות והמשתלמות ביותר. אנחנו גולשים בדרך כלל אל אתר קבוע שנקרא אתר יורו טריפ. שם אפשר למצוא טיסות ברגע האחרון באופן שהוא נוח יחסית.

 

טיפ מספר 3 למציאת טיסה ברגע האחרון

הטיפ ה – 3 למציאה של טיסה ברגע האחרון הוא לעקוב אחר נוודים דיגיטליים שמפרסמים פרטים אודות הטיסות שהם מוצאים. אנחנו מכירים לפחות 10 נוודים שמציינים בדפי הפייסבוק שלהם את כל המידע על הטיסה הקרובה שלהם. אם תיכנסו אל העולם הזה אתם תגלו שיש תחרות סמויה שכזו בין הנוודים הדיגיטליים. שכן, כולם רוצים להציג את הטיסות השוות ביותר ואתם צפויים להרוויח מזה. אנו סבורים כי מספיק לעקוב אחר 2 – 4 נוודים כאלו כדי שיהיה לכם מעקב איכותי אחר טיסות ברגע האחרון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לקבל את כל הטיפים החשובים על טיסות ברגע האחרון ואיך אפשר למצוא אותם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק ליישם את הטיפים ולעלות על טיסה ברגע האחרון שתביא אתכם אל עבר היעד.

מטוס

 

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה