חיפוש
חיפוש

טיפים לארגון אירוע ספורט בעבודה

בין אם אתם מתכננים לארגן אירוע ספורט מסוג כזה או אחר בעבודה, כמובן שתצטרכו לדעת כיצד לצלוח זאת נכון.

במקביל, גם יהיה מומלץ לוודא שהעובדים מרוצים ומסיימים את אותו יום עם מתנות אישיות.

נדבר גם על זה, קודם כל טיפים אבל. 

אם אתם מעוניינים לארגן יום ספורט בעבודה, אתם יודעים מה אתם עושים כנראה. מעבר לכך שמדובר ביום גיבוש מעולה עבור העובדים והארגון, מדובר למעשה בפעילות גופנית שיכולה להועיל לרובנו. בין אם העובדים ישתתפו או לא ישתתפו בפעילויות השונות, זה כבר תלוי בכל מיני מרכיבים שונים. אבל את המקסימום אתם תעשו, אתם תדאגו שאותו יום ספורט יהיה מושלם ככה הניתן. אז ככה מארגנים אירוע ספורט בעבודה תוך כדי התחשבות בכל הפרטים:

 

אירוע ספורט בעבודה וכל מה שצריך לדעת

קודם כל והכי חשוב, בין אם אתם מקיימים אירוע כזה או אחר, יהיה מומלץ לרכוש מתנות אישיות לכל העובדים, גם אם מתנות סימבוליות וקטנות. מעבר לכך, תמיד תוכלו לרכוש גם גביע בחריטה אישית, מדליות עם חריטה שמית, מעמדי הוקרה ועוד.

את כל אלו תוכלו לרכוש דרך מומחים בתחום של מוצרים עם חריטה שמית, כמו למשל חברת מילמן. בקרו כאן – מילמן דף הבית עבור פרטים נוספים. ומעבר לגביעים ומדליות או מתנות אישיות, אנחנו נמליץ לכם גם על בחירת האטרקציה וההפעלה הנכונה.

 

מפעילי ספורט שניתן להזמין למקום העבודה

לידיעתכם, ישנם מפעילי ספורט מסוגים שונים, כולל מפעילי יוגה למתחילים. אותם מפעילים הם מדריכי ספורט, שבדרך כלל גם יגיעו אליכם עם כל הציוד הנדרש. אז מבחינת טיפים, אנחנו ממליצים לכם בשלב זה לבדוק הסמכות של מפעילי ספורט, וגם לבדוק באם הם אכן מגיעים עם כל הציוד הנדרש, או שמא אתם צריכים לארגן זאת בעצמכם.

אגב, כדאי לדעת, בימינו ישנו טרנד שהולך וגובר, והטרנד הזה הוא טרנד של עמידות ידיים. מסתבר שלא צריך להיות ספורטאי גדול ודגול בכדי לבצע בהצלחה עמידת ידיים, מה שעובד באופן מעולה על שרירי הכתפיים והידיים. לידיעתכם, אנשים רבים מצליחים לבצע עמידות ידיים כבר במפגש הפעילות הראשון. אז אם אתם מארגנים אירוע ספורט בעבודה, אפשר גם לשקול עמדות של מזרנים, שיהיו צמודים לקירות.

 

פעילות ספורטיבית במקום העבודה או בסדנאות חיצוניות

מכיוון שכשאתם מתחילים עם עמידות ידיים ואתם בשלב ההתחלתי, אתם תצטרכו קיר בכדי להיעזר בו. אם אתם רוצים להתבונן בתהליכים אלו של למידת עמידות ידיים ותרגילים נוספים, תוכלו לאתר לא מעט קבוצות בתל אביב אשר מדגימות את זה באופן נפלא.

למשל, קיימת קבוצה הנקראת athleticult והיא מדגימה את זה באופן מצוין. מעבר לקבוצה הזו, שאנחנו מכירים אישית וגם למדנו ממנה לא מעט, ישנן עוד קבוצות אחרות ורבות שיכולות לספק לכם המון מידע מעולה בתחום.

 

עמדות ספורט שכל אחד יכול למצוא בהן את הפעילות החביבה עליו

עכשיו, שימו לב מה כתבנו כאן למעלה, השתמשנו במילה "עמדות". טיפ נוסף מאיתנו, אם אתם מארגנים אירוע ספורט בעבודה, הקפידו על גיוון. במילים אחרות, אתם יכולים למקם מספר עמדות עם מספר מפעילים, כאשר כל עובד ועובדת יוכלו להשתתף ולקחת חלק בפעילויות השונות. ואת הכי חשוב שמרנו לסוף, את הנושא של איתור מקום והשכרת מקום לאירועי ספורט.

תוכלו לשכור האנגרים שלמים, תוכלו לקיים אירוע ספורט בגני אירועים אפילו. בשורה התחתונה, לא חסר מקומות שבהם תוכלו לקיים אירועי ספורט מסוגים שונים, במיוחד עבור העובדים שלכם גם. בהצלחה!

 

מקומות ראשונים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה