חיפוש
חיפוש

טיפים לבחירת דלת כניסה

דלת הכניסה לבית- לא עוד סתם דלת

ישנם לא מעט שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני שניגשים לבחור דלתות כניסה לביתכם. הדבר הראשון שהבאים את ביתכם יראו, הוא דלת הכניסה ומי לא רוצה שהאורחים שלו יהיו מרוצים ויתרשמו מהעיצוב הייחודי ומלא המחשבה. מעבר לעובדה שדלת הכניסה לבית שלכם היא בראש ובראשונה מנגנון הבטיחות המפריד בין הפנים לחוץ, היא גם פריט ריהוט לכל דבר. על כן, יש לשים דגש בבחירה של דלת הכניסה ולדאוג לעשות אותה מהשיקולים הנכונים.

כניסה לבית

בחירת החומרים ממנה עשויה דלת הכניסה לביתכם

בבחירת דלת כניסה לבית, יש להשקיע מחשבה בחומר ממנו עשויה הדלת.  ישנן שלל אפשרויות ודלת ביתכם יכולה להיות למשל מעץ מלא, דלת כניסה מזכוכית, דלת כניסה מפלדה, דלת כניסה אלומיניום, ואף יש אפשרות לשלב בין כלל החומרים גם יחד. אך למרות המבחר והפיתוי הגדול, שימו לב כי רצוי מאוד לבחור בחומרים עמידים כמו חיפוי גרניט ופרופיל אלומיניום. חומרים אלה עמידים עד מאוד כך שהם עומדים בתנאי מזג האוויר השונים בגבורה רבה. ניתן לאחר בחירת החומר, לעצב את הדלת כאוות נפשכם ולתת לה מראה נעים כמו עץ טבעי למשל.

בחירת העיצוב לדלת הכניסה לביתכם

כאשר המטרה היא בחירת דלת כניסה לבית, רצוי לבחור בחומר, בגוון ובעיצוב שתואם לעיצוב הכללי של הסביבה אשר בחוץ ולסביבה של פנים הבית כאחד. שימו לב, שכאשר רואים את הדלת באולם התצוגה, אין לכם את הראייה הכוללת הזאת וקשה מאוד לבחור דלת בלי שתהיה התנגשות בין סגנונות העיצוב. לכן, מומלץ לצלם את הסביבה הפנימית והחיצונית של ביתכם לפני הליכתכם לאולם התצוגה. אפשרות נוספת היא להשתמש בתוכנה מיוחדת להדמיה, אשר תאפשר לכם להבין כיצד תראה הדלת בסביבה של ביתכם. לרוב אתם תופתעו לגלות שעדיף יהיה לבחור בעיצוב שונה לשתי החזיתות השונות, הפנימית והחיצונית, בעקבות ההבדל הזה בין חוץ הבית והפנים שלו. על אף שהדלתות באולמות התצוגה לא מוצגות ככה, האפשרות אכן קיימת והעיצוב יכול להיות לפי טעמכם האישי.

ידית פתיחת דלת הכניסה

גם כשמדובר בידיות דלת הכניסה לביתכם, ישנן אפשרויות רבות. ניתן לבחור בידיות הרגילות, ידיות כדוריות, ידיות מאורכות ועוד. מה שחשוב הוא לבחור ידית איכותית התואמת את עיצובה הכללי של הדלת שלכם.

מידות וחשיבות בחירת הגודל בדלת הכניסה לביתכם

היום ניתן להתקין דלתות בגדלים שונים. המגמה היום היא דווקא לא הגודל הסטנדרטי, אלא דלתות גדולות. הסיבה לכך היא שדלתות גדולות מותירות רושם טוב יותר ונתפסות כבטיחותיות יותר. בנוסף, בדלתות הגבוהות יותר, קיימת אפשרות להתקין פטנט החוסם מחרקים. זה לכשעצמו הוא שיקול משמעותי בבחירת גודל הדלת. כך שאם יש באפשרותכם לשלוט בגודל פתח הדלת, קחו כל זאת בחשבון לפני שתחליטו על הפתח הסטנדרטי ויהיה קשה לשנות אחר כך.

דלת כניסה לכל מטרה

כיום, תוכלו למצוא היצע עצום של דלתות כניסה לבית, לעסק, למשרד, לחדרי הבית השונים וכדומה. דלתות הכניסה הנחשבות יוקרתיות וחדישות היום, מתאפיינות בעיצובים מעניינים ובשילוב של חומרים שונים השומרים על בטיחותכם ומאופיינים בדקורציה מרשימה להפליא. זכרו כי  לצורך בחירת דלת כניסה מרשימה ובטיחותית יש לקחת בחשבון את הסביבה החיצונית והפנימית של הבית, גודל  הדלת וכמו גם את הידיות המשתלבות עליה, כך שלבסוף תתהווה תמונה זורמת ומדויקת וכולם יהיו מרוצים.

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה