חיפוש
חיפוש

3 טיפים לבחירת הגברה לאירוע

מערכות הגברה לסוגיהן, הפכו עם השנים ליותר ויותר נגישים לאנשים פרטיים שרוצים לקיים אירוע כזה או אחר או לחילופין חברות קטנות שרוצות לארגן כנס או הרצאה במשרדים שלהם ואין להם שום עניין ברכישת ציוד שיהיה בשימוש רק פעמים בודדות בשנה. לכן, היום ניתן לעשות זאת די בפשטות ובקלות על ידי השכרת ציוד מתאים לאופי המסיבה ועל ידי הדרכה טלפונית, קלה ופשוטה מאיש מקצוע.

 

"שמעתי שעושים פה מסיבה …."

השכרת ציוד של מערכות הגברה לאירועים היא הפתרון הטוב ביותר למי שרוצה להשקיע בהגברה איכותית אך יחד עם זאת איננו מעוניין לשלם סכומים גבוהים עבור ציוד שגם ככה לא יהיה בשימוש לאחר האירוע. כיוון שכולנו לא עורכים מסיבות ואירועים באופן תדיר, כדאי לנו לשכור ציוד הגברה במחירים זולים בהשוואה לקנייה. חברת \Beat Party שנמצאים בכתובת: היסוד 7 תל אביב, נותנים שירות להשכרת ציוד לכל סוגי האירועים וניתן לפנות אליהם כדי לקבל הכוונה וייעוץ.

 

רגע לפני שמשכירים ציוד מה עלי לקחת בחשבון ?

·        דבר ראשון עלינו לאפיין את האירוע, האם מדובר על אירוע קטן או גדול מבחינת כמות אנשים.

·        דבר שני – האם האירוע הולך להיות בחלל סגור או בשטח פתוח?

·        דבר שלישי – האם מדובר על מסיבה עם מוסיקה או בכלל הרצאה?

לכל אופי של אירוע יש את הציוד הנדרש והמומלץ. אם ניקח לדוגמא מסיבה של כ- 30 אנשים שישבו במרפסת או בגינה של בית שבאים לחגוג אירוע יום הולדת או מפגש חברתי שיכלול מוסיקה ודיבורים מעטים אפשר בהחלט להשכיר רמקול אחד שמגיע עד ל – 200 וואט. כמובן שאם כמות האנשים היא פחות מכך או גדולה יותר, אפשר בהחלט להתאים את הרמקול המתאים. בחברת  Beat Party יש את אנשי המקצוע המנוסים שיכולים להמליץ לכם בדיוק על הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם.

 

חוץ מרמקולים איזה ציוד עוד אפשר להשכיר ללא רקע טכני?

אז טוב ששאלתם, למעשה כל הציוד של הגברה לאירועים בחברת Beat Party  לא דורשים ניסיון מוקדם או רקע טכני כזה או אחר. כל הסבר יינתן באופן טלפוני או פרונטלי אם מחליטים להגיע לכתובת: היסוד 7 תל אביב. ובכל זאת, כדאי לדעת שקיים ציוד נלווה שצריך לקחת בחשבון כמו מיקסר, סאב וופרים, מיקרופונים ועוד שמגיעים עם כבלים. אין צורך להיבהל משום שכל עניין החיווט והחיבור הינו ידידותי ונוח לשימוש.

 

לסיכום – איך אני אדע אם הציוד שאני מעוניין להשכיר אכן איכותי?

בחברת  Beat Party שכתובתה: היסוד 7 תל אביב קיימת מספיק זמן בתחום השכרת ציוד וגם הגברה לאירועים. בזכות ניסיונה העשיר, אין תקלה או שאלה שנשארה פתוחה או שלא טופלה ולכן לפני שאתם סוגרים עם חברה מסוימת כדאי לבדוק עם חברת Beat Party מה צריך ולקבל הצעת מחיר הוגנת.

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה