חיפוש
חיפוש

10 טיפים לבחירת התאורה המושלמת

תאורת רקע

לפני שנתחיל בטיפים לבחירת התאורה, חשוב להבין כמה התאורה מהווה תפקיד מרכזי כאשר אנו מדברים על צילום או עיצוב. היום, חלק גדול מחיינו מתקיים ברשתות החברתיות, בין אם מדובר על שיווק עסקים או על ניהול חשבון אינסטגרם או טיקטוק. לכן, חשוב לדעת להשתמש בתאורה באופן הנכון, על מנת שנוכל להגיע לתמונה המושלמת. התאורה יכולה להבליט את מה שאנו מעוניינים להבליט ולהסתיר את מה שאנו מעוניינים להסתיר, השימוש הנכון בתאורה יהפוך כל אחד או אחת לצלמ/ת מקצועי/ת.

 

אזהרה! שימוש בטיפים אלו יגרמו לכם להיות הצלם של החבורה

  1. לפני הצילום, בדקו את כיוון האור ודאגו שפניו של האדם שמצטלם לא פונות ישירות אל השמש או אל התאורה בה אתם משתמשים (במיוחד אם היא מסנוורת), משום שהדבר גורם לעצימת עיניים ולתאורה קונטרסטית מידי.
  2. צאו לצלם בשעות הזהב, אלו הן השעתיים המגיעות עם הזריחה והשעתיים לפני השקיעה, בשעות הללו האור רך ונעים לעין, הוא מפיק את התוצאות הטובות ביותר.
  3. למדו להכיר את אפקט הפלאשים שלכם, עבודה נכונה עם הפלאש יכולה לשפר פלאים את איכות התמונות שלכם. אם ברשותכם פלאש שניתן לנתקו מן המצלמה, למדו כיצד להשתמש בו כאשר הוא אינו מחובר למצלמה ואינו מכתיב את כיוון האור. כך, תוכלו להבליט או להסתיר אובייקטים או חלקים בתמונה.
  4. שימוש במרככים ובמחזיר אור, האור בישראל הוא קונטרסטי מאוד, לכן אם מצלמים בחוץ בשמש חזקה, מומלץ להשתמש באמצעי ריכוך. אין צורך לקנות דברים במיוחד, ניתן להשתמש בכל מה שיעשה את העבודה כמו בדים, הדבר נכון גם לגבי מחזיר אור.
  5. הכירו את המצלמה שלכם, המצלמות הדיגיטליות מוגבלות במה שהן רואות, על כן חשוב להכיר ולהבין מה הן המגבלות של המצלמה שברשותכם, כך תוכלו לעבוד נכון עם מד האור שלכם כדי להפיק תמונות מוארות בצורה נכונה.
  6. השתמשו באור על מנת לייצר תלת מימד בתמונות שלכם, השימוש בתאורה צדדית יבליט את האובייקט שלכם, לעומת שימוש בתאורה ישירה שתמלא את כל החללים ותיצור תחושת חד מימדיות משעממת בתמונה.

 

7-10 רינג לייט (טבעת תאורה)- מיני סטודיו אצלכם בבית

  1. בזכות הצורה העגולה של גוף תאורה זה, פיזור האור מתבצע בצורה מיטבית ואיכותית, ובכך עולה משמעותית איכות התמונה.
  2. כאשר אנו מצלמים מישהו/י מאופר/ת, השימוש ברינג לייט חשוב מאוד, משום שהאיפור יישאר כפי שהוא ולא ייהרס מהחום של התאורה כיוון שהנורות של טבעת התאורה אינן מתחממות גם לאחר שעות של עבודה.
  3. בדומה לטיפ מספר 8 , גם כאשר אנו מצלמים מאכלים רינג לייט הוא נכון, זאת משום שהוא לא יחמם את המאכל אותו אנו מצלמים.
  4. השימוש ברינג לייט מבטיח שכל האלמנטים בתמונה, האיכות והחדות נראים מדויקים וברורים הרבה יותר.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה