חיפוש
חיפוש

טיפים להגדלת מכירות לחנות וירטואלית

אז הקמתם בית עסק בדיוק כמו שחלמתם כל השנים, פתחתם עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם ובניתם אתר אינטרנט מהמם כדי לתת עוד מידע עליכם ועל המוצרים שלכם, וגם כדי להרחיב את אופציות הרכישה מכם. נהדר! אבל מסתדר שהרכישות דרך האתר לא מתרחשות באופן קבוע או מכניס במיוחד. אז מה עושים? קבלו מאיתנו כמה טיפים להגדלת מכירות לחנות וירטואלית.

מהי חנות וירטואלית ולמה היא טובה?

אז כשבית עסק מגדיל את אופן המכירה שלו ופותח אפשרות רכישה דרך אתר האינטרנט, הוא למעשה מאפשר ללקוחות חדשים וקיימים להזמין את המוצרים לאיסוף עצמי או במשלוח עד הבית, זאת מבלי לזוז מכיסא המחשב. בשנים האחרונות חברות רבות פותחות חנויות וירטואליות כדי להיות נגישות ונוחות יותר עבור הלקוחות. זאת בנוסף לעובדה שדרך האינטרנט אפשר להרחיב את מעגל הלקוחות בצורה משמעותית.

אולם בתי עסק רבים לא בטוחים איך להתנהל עם החנות הוירטואלית ואיך לשווק אותה בצורה שבאמת תתן את האפקט שהיא אמורה לתת – הגדלת הרווחים. אז איך בכל אופן עושים את זה? הגענו לחלק המעניין באמת – טיפים להגדל תמכירות לחנות וירטואלית.

חנות וירטואלית

טיפים להגדלת מכירות לחנות וירטואלית

אז הראשון מבין טיפים להגדלת מכירות לחנות וירטואלית הוא להשתמש בשירותיה של חברת קידום אתרים. במידה והאינטרנט הוא מרחב חדש עבורכם, ועד עכשיו הייתם רגילים לעבוד רק מהחנות שלכם, חברת קידום אתרים יכולה לעשות את ההבדל בין חנות וירטואלית ידועה, מוכרת ומצליחה לבין חנות וירטואלית שמתנדנדת בין התוצאות האחרונות בגוגל.

חברת קידום אתרים תיצור מצב שבו החנות הוירטואלית שלכם מטפסת לאט לאט בדירוג התוצאות בגוגל, כך שכל מי שיבצע חיפוש בגוגל עבור מילות חיפוש שקשורות לבית העסק שלכם, ייתקל בשלב יחסית מוקדם בחיפוש בחנות שלכם.

הכירו את הכלים שגוגל מציע

אמרתם טיפים להגדלת מכירות לחנות וירטואלית? אמרתם הכלים של גוגל. הכלי גוגל אנליטיקס, למשל, הוא אחד הכלים הגדולים והמומלצים שגוגל מציע, ומאפשר לקבל המון מידע חשוב ורלוונטי בנוגע לחנות הוירטואלית שלכם. מידע זה יוכל לעזור לכם לשפר ביצועים ולקבל תמונת מצב על זמני גלישה באתר, מהירות טעינת עמודים באתר, תפקוד ערוצי שיווק ועוד.

לגוגל כלי נוסף משמעותי בשם google search console, שמאפשר ביצוע מגוון פעולות חשובות כמו תצוגת החנות הוירטואלית במכשירי הטלפון החכמים, קבלת התראות בנושא בעיות טכניות בחנות הוירטואלית, בדיקה של אתרים שמשלבים בתוכם קישורים המובילים לחנות הוירטואלית שלכם ועוד. כן, שווה מאוד להכיר את גוגל ברמות האלו.

בדקו את המתחרים

בכל תחום טוב תמיד לבדוק את המתחרים בשוק. קיימים כלים לניתוח אתרים שיוכלו לסייע לכם לבדוק את הנתונים של אתרי האינטרנט של העסקים המתחרים שלכם, ולקבל תמונת מצב על התנועות של החנות שלכם לעומת התנועות של החנויות שלהם.

לסיכום, השתמשו בכלים הקיימים בשוק בתבונה ותוכלו להנות מהתוצאות. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

פולוסה