חיפוש
חיפוש

3 טיפים להתמודדות עם צרבת בהריון

צרבת בהיריון נחשבת לסימפטום נפוץ ביותר. כל אישה הריונית שנייה סובלת מצרבות בזמנים שונים במהלך ההיריון. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק מה הם הטיפים שיכולים להקל על התרחיש המעיק. הישארו אתנו ותהיו בטוחות שיש לכן את כל המידע שיהפוך את ההיריון הנוכחי לנעים יותר.

 

לא בטוחה שיש לך צרבת? כדאי שתכירי בסימפטומים של התופעה

שמענו על נשים שלא יודעות כי התופעה שהן חוות נקראת "צרבת". שכן, יש מי שלא חוו את התופעה בעבר, לפני ההיריון. אם אתן סובלות מתחושת אי נעימות באזור הוושט והפה לאחרונה, כדאי שתכירו בסימפטומים הבאים שיאשרו כי אתן סובלות מצרבת:

  • תחושה של שריפה באזור של החזה
  • תחושה של יובש בפה
  • צרידות
  • שיעול
  • תחושה של צריבה בגרון
  • טעם חמוץ בפה

אם את סובלת מאחד או יותר מתסמינים אלו, כנראה שיש לך צרבת. אל דאגה, לא מדובר בעניין חריג ומסוכן, אלא במצב שאפשר להתמודד עמו ולמנוע אותו.

צרבת במהלך ההריון

טיפ מספר 1 שיעזור לך להתמודד עם הצרבת: תמנעי ממנה

אם את רוצה להתמודד עם הצרבת על הצד הטוב ביותר, עלייך לדעת שיש באפשרותך להימנע ממנה. יש כל מיני דברים שאת עושה במהלך היום ואלו גורמים להופעתה של הצרבת המעיקה. הנה כמה מהדברים שכדאי להימנע מהם:

  • להימנע מאלכוהול
  • לאכול ארוחות קטנות
  • להימנע ממאכלים מטוגנים

גילית שאת מבצעת את אחת או יותר מהפעולות הללו? אולי ההפך? גילית שאת לא מיישמת אותן כלל? אם כן, כדאי לך לקרוא פרטים נוספים ולברר אם מדובר בצרבת. למידע נוסף לחצו כאן ותגלו ממה אתן סובלות.

 

טיפ מספר 2 שיעזור לך להתמודד עם הצרבת: תימנעי מעישון

כל אישה יודעת שעישון במהלך ההיריון עשוי לסכן את העובר, אך לא כל אחת יודעת כי העשן גורם לא פעם להופעה של צרבת. אם את בוחרת לעשן במהלך ההיריון, כדאי שתדעי שאת פוגעת גם בעצמך. שכן, הדבר כנראה מוביל להופעה של צרבות קשות. הימנעי מעישון ותראי שהצרבת תפחת באופן משמעותי.

צרבת במהלך ההריון

טיפ מספר 3 שיעזור לך להתמודד עם הצרבת:  תלעסי טוב את האוכל

חשוב מאוד ללעוס היטב את האוכל ולהקפיד על אכילה של ארוחות קטנות. אם את מרגישה שאת רעבה בכל כמה שעות, עלייך להעדיף ארוחות קטנות שפרושות לאורך כל היום, במקום 2 – 3 ארוחות גדולות. כך תאפשרי לקיבה שלך להתמודד בקלות עם האוכל ולהפחית את הסיכוי להופעתה של הצרבת.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפנייך את 3 הטיפים להתמודדות עם צרבת בהיריון. בשלב זה ידועים לכן כל הטיפים החשובים שיקלו על התופעות המציקות. כך שנותר לכן רק ליישם את שנכתב לעיל כדי שתרגישו הרבה יותר טוב בהמשך. נאחל לכן המשך היריון משעמם ושתצאו בידיים מלאות.

צרבת במהלך ההריון

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה