חיפוש
חיפוש

טיפים למראה פנים בריא וטבעי

כל אישה הדואגת לטפח את עצמה רוצה שעור הפנים שלה יהיה לח, זוהר, טבעי וחלק. כיום לא צריך להתאמץ הרבה מכיוון שניתן לרכוש מגוון מוצרי טיפוח לפנים מסוגים ומותגים רבים. מעבר לכך ישנן פעולות שאתן יכולות לעשות לבד כדי לשפר את מראה עור הפנים. קיבצנו עבורכן כמה טיפים למראה פנים בריא וטבעי.

 

לשתות הרבה מים

שתייה מרובה של מים ידועה כצעד המשפר ומחייה את עור הגוף והפנים. למי שזוכרת את הפרסומת על "ישראל מתייבשת" בוודאי יודעת שהעור נסדק אם אינו מקבל מים. המים מפחיתים את השומנים בעור הפנים, מנקים אותן, שומרים על המטבוליזם של העור ומעניקים לפנים מראה חיוני ורך.

ההמלצה שלנו היא להקפיד ולשתות לפחות 8 כוסות מים ביום על מנת שהעור יהיה גמיש. חשוב לדעת גם ששתיית מים מפחיתה בעיות של עור אדמומי ואקנה. יחד עם זאת, גם מוצרי טיפוח איכותיים יעשירו את עור הפנים ויחליקו את הקמטים. למידע נוסף הקליקי על הקישור https://glam42.co.il.

 

לאכול נכון ובריא

ברור לכולנו שתזונה משפיעה לא רק על המשקל אלא גם על העור ומראה הפנים. צריכה של פירות, ירקות, קטניות ואגוזים יעילים מאוד לעור בריא ולכן יש להקפיד שיכנסו לתפריט מדי יום. למשל, נשים שסבלו מפצעים ואקנה שיפרו את מראה הפנים באמצעות שינוי תזונתי. לפיכך, אכלו בריא ובמידה.

 

זה הזמן להפסיק לעשן

מחקרים שונים מצאו שיש קשר בין עישון סיגריות לבין הזדקנות העור. נשים וגברים מעשנים מאבדים יותר מהר מהלא מעשנים את האלסטיות של עור הפנים, מתקמטים מהר יותר ולכן גם נראים יותר זקנים. בין היתר העישון גורם למחלות לב, לסרטן, לחוסר אונות ועוד. גם זיהום האוויר מביא לעור פנים חסר חיוניות ולכן מומלץ להימנע ממקומות בהם יש פיח או תערובות כימיות שונות.

 

הגנו על עור הפנים מהשמש

אחד הגורמים לפגמים בעור הפנים, לעור יבש וסדוק, לפיגמנטציה ולקמטים היא השמש. קרני ה-UV מסוכנות לעור ועלולות לגרום לסרטן העור ולהזדקנות מהירה יותר. לכן, חשוב להקפיד ולמרוח את העור החשוף בקרם הגנה עם מקדם גבוה, להרכיב משקפי שמש, לחבוש כובע רחב שוליים ולשהות במקומות מוצלים. עדיף להימנע משיזוף ולהשתמש בתכשירי שיזוף במקום שהייה בשמש.

 

שימוש בתכשירים איכותיים

כדי שעור הפנים יראה חלק וחיוני הוא צריך עזרה של תכשירי טיפוח המזינים את העור, שומרים על הלחות שלו, מרככים ומרעננים אותו. בחירת התכשירים צריכה להיעשות בהתאם לסוג עור הפנים ובהתאם למטרת השיקום או הטיפוח.

למשל, אם המטרה שלכם למצק את העור, למנוע קמטים ולהזין את עור הפנים, בחרו במסכת פנים איכותית. כדי להסיר את האיפור השתמשו בתכשירי הסרת איפור. ככל שהתכשירים יהיו עשירים במינרלים ובוויטמינים, כך גם עור הפנים שלכן יראה חינני ובריא יותר.

מראה פנים טבעי

אולי יעניין אותך גם

מזותרפיה
אסתטיקה ויופי
מזותרפיה לשקעי עיניים

תהליכים שונים שמתרחשים בעור הפנים, לאורך השנים, מביאים לסימני גיל בלתי נמנעים שאחד מהם הוא כהות באזור שקע העיניים, שמקורה בשינוי במרקם העור או בצבעו.

קרא עוד »
טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
איבוד שיער
אסתטיקה ויופי
כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם

קרא עוד »
מסכות פנים תוצרת בית
אסתטיקה ויופי
איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים

קרא עוד »
הרמת גבות
אסתטיקה ויופי
הרמת גבות ללא ניתוח

הגבות הן חלק כל כך מהותי מסך כל המבע שלנו. יש להן השפעה מכרעת על תווי פנינו, ויודעת כל מי שאי פעם מרטה יותר מדי

קרא עוד »
פולוסה