חיפוש
חיפוש

 שישה טיפים חשובים לשימור הזוגיות והאינטימיות שלכם!

זוגיות טובה היא אחד הדברים החשובים ביותר בחיים שלנו. זוגיות מצוינת תתרום לנו רבות גם בתחומים נוספים בחיים ואנחנו צריכים לוודא שאנחנו משקיעים בחיוך ובאהבה בזוגיות שלנו. חשוב לזכור שזוגיות טובה אינה משהו שנוצר מעצמו. אם אתם בזוגיות ארוכה או קצרה אתם בוודאי יודעים שזוגיות טובה דורשת השקעה, חשיבה יצירתית ואפילו קצת תעוזה.

נכון, חשוב לעבוד על התקשורת, על הקרבה ועל ההקשבה – אך לא פחות מכל אלה חשוב לעבוד על ההנאה המשותפת האינטימיות הזוגית. זוגות טובים שומרים גם על רמת אינטימיות ומיניות גבוהה. אחרי הכל אינטימיות טובה גורמת לקרבה בין בני הזוג ומעלה את רמת התקשורת בצורה נפלאה.

ולא פחות חשוב – זה כיף! חשוב שנתייחס לשימור הזוגיות כאל הרפתקה כיפית ולא כאל משימה וניגש לעניין בחיוך ואהבה האנרגיה הזו תדביק גם את  בן או בת הזוג שלנו! אז איך תשמרו על הזוגיות והאינטימיות במערכת היחסים שלכם?

מערכת יחסים טובה

 

שישה טיפים מנצחים עם דגש על הנאה וכיף!

  1. מחמאות – מחמאות מדליקות לבן או לבת הזוג יקרבו אתכם וגם יגבירו את החשק הרומנטית והמיני. תוכלו להחמיא להם סתם ככה במהלך היום או אפילו להשאיר ברחבי הבית פתקים עם מחמאות קטנות. תתפלאו לראות איזה שינוי גדול הדבר הקטן הזה יעשה!
  2. צאו לדייט שיש בו משחק – בתור מבוגרים אנחנו שוכחים את החשיבות של משחקים. צאו לדייט שיש בו תוכן מסוים. זה יכול להיות אפילו משהו מטופש כמו באולינג או ללכת יחד (בלי הילדים!) ללונה פארק. אולי פשוט תצאו למקום שיש בו ביליארד. לא משנה מה – העיקר שתשחקו קצת אחד עם השני מבלי לדבר על ענייני היום יום ורק להיות אחד עם השנייה ובמשחק. תגלו שזה יכול להיות מאד מדליק!
  3. צעצועי מין זה דבר מדהים – צעצועים למבוגרים הם דבר נפלא שיכול לתת לכם זריקת תשוקה מדהימה אל תוך מערכת היחסים. צעצועי מין יגבירו את האינטימיות, יגרמו לכם להיות משוחררים יותר וכתוצאה מכך יעמיקו את האינטימיות וישפרו את חיי המין שלכם. כל אלה הם מתכון מנצח לזוגיות בריאה ומהממת.
  4. השקיעו בעצמכם – טיפ חשוב מאד! נכון, ההשקעה בבן זוג חשובה אך אם תשכילו גם להשקיע בעצמכם יהיה לכם יותר כיף בתוך הזוגיות. חשוב שתקחו זמן אישי, תטפחו חוג או תחביב אהוב. העולם הפנימי שלכם יהיה יותר עשיר וכך תעשירו גם את הזוגיות.
  5. תדברו – עשו לכם מנהג לדבר על הדברים החשובים או הלא חשובים בחיים. השקיעו בתקשורת אחד עם השני ותראו שזה יעלה גם את רמת האינטימיות ויעזור לכם לשמר זוגיות טובה יותר.
  6. תצחיקו ותצחקו – הומור הוא מפתח מדהים לתקשורת ואהבה. ספרו אחד לשני בדיחות ואל תחששו להשטות ותראו איך האנרגיה הזו תעזור לכם לשפר את הקרבה והאינטימיות.

 

לסיכום, לא משנה מה תבחרו מהרשימה העיקר שתעשו זאת בחיוך ואהבה. וזכרו לשמר את הזוגיות ואת האינטימיות זו השקעה מדהימה שאפשר לעשות בכיף!

לצחוק ולצחוק

אולי יעניין אותך גם

5 יתרונות לקשר דיסקרטי
זוגיות
5 יתרונות לקשר דיסקרטי

בריקוד המורכב של יחסי אנוש, שיקול דעת הוא שותף רב עוצמה. בעוד שהחברה מבליטה, לעתים קרובות, סיפורי אהבה המתנהלים בגלוי, יש קסם ייחודי למערכות יחסים

קרא עוד »
פולוסה