חיפוש
חיפוש

טיפים לתכנון חלונות לביתכם

תכנון חלונות עשוי להישמע עניין קליל קל ופשוט שלא מצריך יותר מידי תשומת לב או בדיקה מעמיקה. אבל אנחנו יכולים לומר לכם מניסיון שהמציאות הפוכה לגמרי מזו שתוארה לפניכם בשורה הקודמת. שכן, חווינו את העניין בעצמנו כשבעל המשרד שלנו החליט לערוך שיפוץ במשרד והוא לא ידע שצריך להיות תכנון מוקדם להתקנת החלונות. לאחר שראינו את המשבר שהמשרד עבר בעקבות כך, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנוגע דווקא לתכנון חלונות בתים. מדריך שיאפשר לכם, קוראים יקרים, לדעת מהם הטיפים לתכנון חלונות וממה כדאי להימנע.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם כנראה חושבים שאנחנו יושבים במשרד ללא חלונות. ובכן, אתם יכולים להיות רגועים. המדריך נכתב לאחר שגורמים מוסמכים בתחום עיצוב משרדים סייעו לנו ובזכותם יש לנו כעת חלונות מעוצבים שתוכננו בקפידה. אותם גורמים התנדבו גם למסור לנו כמה טיפים בנוגע לתכנון חלונות של בתים לאחר שציינו בפניהם כי אנו צפויים לכתוב על הנושא מדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו והמידע שמסרו לנו. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והמשרד שלנו חזר לתפקד כהרגלו.

 

אז מה הטיפ הראשון שקיבלנו על תכנון חלונות הבית?

הטיפ הראשון שנמסר לנו בנוגע לתכנון החלונות הוא קודם כל לבחור בחברה מוכרת בתחום. שימו לב, מדובר בטיפ שהמשרד שלנו לא יישם בתחילה. שכן, בחרנו בחברה שהתגלתה כלא אמינה ולא מקצועית. היום, אחרי שבחרנו בחברה מומלצת (אם אתם רוצים לדעת אז מדובר בחברת קליל חלונות שמוכרת מאוד בתחום) אנחנו מבינים שמדובר בטיפ חשוב. ראוי לציין שלחברה יש מגוון רחב של חלונות שמתאימים לחללים שונים ולא רק למשרדים. כך שניתן ואף רצוי לבחור בחלונות שלהם גם לדירות ולבתים פרטיים.

 

ומה הטיפ השני שיקבלנו על תכנון חלונות הבית?

הטיפ השני נוגע להתייעצות עם בעל מקצוע. אנחנו למשל התייעצנו עם מעצבת פנים. הטיפ הזה חשוב מאוד. שכן, בעל המקצוע יכול להציג בפניכם את מגוון החלונות שמתאימים ביותר לחלל הנבחר. לנו למשל הציעו את הרשימה הבאה:

  • חלון בלגי
  • חלונות מעוצבים
  • חלונות הזזה

 

מה הטיפ השלישי והחשוב לא פחות שקיבלנו על תכנון חלונות הבית?

הטיפ השלישי היה לבחור אך ורק חלונות kill. שכן, מדובר בחברה שיש לה מתקינים מורשים. הדבר מאפשר לכל אחד לחוות שקט נפשי. שכן, מדובר במתקינים מורשים מטעם החברה שלא רק יעניקו לכם ביטחון, אלא ימסרו לכם גם תעודת אחריות ל – 7 שנים!

 

כמה מילים לסיכום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטיפים החשובים לתכנון של חלונות הבית (שמתאים כמובן גם למשרד). עכשיו, גם אתם יודעים שקליל הוא החיבור המושלם בין הבית לעולם. כך שנותר לכם לבחור בחברה זו ולהימנע מהטעות שאנחנו חווינו כשבחרנו קודם לכן, חברה אחרת.

חלון סגור

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה