חיפוש
חיפוש

אתם חוששים להיחשף לשמש אבל רוצים להתלבש בסטייל? כך תוכלו לעשות זאת

בשנים האחרונות אנחנו מבינים כי היחשפות לשמש הוא דבר שמשפיע לטובה על הרגשות שלנו ועל הבריאות נפש שלנו. ועם זאת, חשוב מאוד להיזהר מחשיפת יתר לקרני השמש מפני שזה יכול ליצור נזקים רבים לבריאות שלנו.השאלה הגדולה היא – איך לשמור על העור שלנו וגם להתלבש בסטייל? אנחנו כאן כדי לעזור לכן וקצת לפתוח לכן את הראש בנושא!

 

קודם כל, למה זה מסוכן?

קרני השמש יכולים ליצור בעיות מורכבות ולכן, עדיף להימנע מחשיפת יתר לקרני השמש להיות זהירים אל מול זה. חשיפה ממושכת יכולה לגרום לכוויות עור, דלקות עור ומגדילה את הסיכון לחלות בסרטן העור – פחות נעים! העניין הוא שהשמש הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו (במיוחד כישראלים מפני שרוב השנה יש בארץ שמש) ולכן אנחנו נרצה לנקוט באמצעי זהירות שאנחנו עוד נדבר עליהם.

קודם כל, למה זה מסוכן

להיות חכמים בשמש, איך?

מאז שאנחנו קטנים, אנחנו שומעים את המשפט המפורסם ״חשוב להיות חכמים בשמש״ – אז איך עושים את זה בפועל? קודם כל, קרם הגנה. החבר הכי טוב והכי נאמן שלנו בקיץ – אבל לא רק!  קרני השמש קיימים גם בימים יותר מעוננים ולכן, חשוב מאוד לשים קרם הגנה אפילו כשפחות חם. בנוסף לכך, חבישת כובע, תזונה מאוזנת ופעילות ספורטיבית יכולים להקנות יכולת עמידה טובה יותר אל מול השמש.

 

ומה עם הלבוש?

לאחר תחקיר קצר, המסקנה היא שאנשים ששומרים על הצניעות סובלים פחות ממחלות עור הנגרמות מפני השמש – וזה מפני שהעור שלהם פחות חשוף לקרני השמש. הגיוני בסך הכל! למי שבינינו רוצה להתלבש בסטייל זה יכול להיות טיפה מלחיץ ומבהיל – אבל שתדעו שאפשר לעשות גם וגם! להתלבש בסטייל זה דבר שאנחנו לומדות על עצמנו עם הזמן – תנסו, תעזו, תחקרו! אבל כן, חשוב למצוא את המקומות הנכונים לקנות בהם את הבגדים הנכונים בשביל עצמנו. זה לא דבר כזה פשוט, אבל זה אפשרי!

ומה עם הלבוש

חברה עם בגדים צנועים שאולי לא הכרתם

מה אם נגיד לך שאפשר לשמור על העור בעזרת בגדים צנועים ועדיין להיות הכי מלאת סטייל בחדר? תכירו חברה בשם rachelibrit, אופנה צנועה אשר מפוזרת ברחבי הארץ. היא מתמחה בבגדים צנועים, איכותיים ומלאי סטייל – בדיוק מה שרצינו! ה-מקום לכל מי שרוצה להישאר יפה ומיוחדת תוך כדי שמירה על העור שלה מפני השמש. ממש כל החבילה ביחד!

 

לסיכום

לשמור על העור שלנו הוא דבר חשוב מאוד מפני שהוא שומר על בריאות העור שלנו ועל הבריאות שלנו בכלל. הוא דבר שדורש קצת עבודה וקצת זמן אבל בסופו של דבר, זה שווה את זה! להפחית היחשפות לשמש, קרם הגנה, אוכל בריא ולבוש צנוע (עדיין מלא בסטייל) יכולים לעזור לכם. מה שהכי חשוב – תקשיבו לגוף שלכם ותשאלו את עצמכם:  איך אני רוצה להראות עוד 10 שנה מהיום?

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה