חיפוש
חיפוש

מגלגלים? הנה 5 טיפים שיהפכו את החוויה לנעימה

בשנים האחרונות מעשנים רבים עברו מעישון סיגריות מוכנות קלאסיות לגלגול סיגריות באופן עצמאי.

לגלגול סיגריות באופן עצמאי ישנם מספר יתרונות על פני עישון: מדובר בהרגל זול משמעותית, העיסוק בגלגול עשוי להפחית את כמות הסיגריות שמעשנים ויש הטוענים שסיגריות מגולגלות טעימות יותר ומזיקות בריאותית פחות.

במדריך זה לגלגול ניתן לכם מספר טיפים חשובים לגלגול ונרחיב מעט בנושא.

 

המוצרים שאתם צריכים כדי לגלגל

מגלגלים פעם ראשונה ולא יודעים מה צריך לקנות בשביל זה? לא נורא: מדובר ברשימת מצרכים קצרה שניתן להשיג בקלות בכל חנות טבק ובקיוסקים רבים.

 

טבק:

כמובן – חומר העישון עצמו והמרכיב החשוב ביותר. מעשנים שונים מעדיפים טבק שונה, ואין תחליף להתנסות במספר סוגי טבק כדי לגלות מהו הטבק המועדף עליכם.

 

ניירות גלגול:

ישנם סוגים שונים של ניירות גלגול העשויים מחומרים שונים וחלקם כוללים טעמים נלווים. גם כאן, בחירת נייר הגלגול היא עניין של העדפה.

 

פילטרים:

פילטר הוא מעין ספוג מעוגל קטן המסנן את העשן והחומרים שאתם שואפים ומסייע לכם לייצב את הסיגריה.

 

5 טיפים שיסייעו לכם לשפר את חוויית העישון

גודל של נייר גלגול:

בניגוד לניירות גלגול של ג'וינטים, בסיגריות מגולגלות רוב האנשים מעדיפים גודל די אחיד של נייר גלגול אשר עומד על כ-70 מ"מ אורך ו-35 מ"מ רוחב. עם זאת, תמיד תוכלו למצוא ניירות גלגול גדולים יותר אם זה מה שאתם מעדיפים.

 

ניירות גלגול ריחניים או בעלי טעם:

ישנם ניירות גלגול המוסיפים טעם לטבק ועשויים לשפר את חוויית העישון שלכם. אם זה מעניין אתכם מומלץ לבקר בחנות למוצרי טבק ולהתייעץ עם המוכר על נייר גלגול מתאים.

 

גודל הפילטר:

גודל הפילטר משפיע במידה רבה על מראה הסיגריה נראית והאופן בו היא מרגישה. יש המעדיפים פילטרים דקים המייצרים סיגריה דקיקה וישרה בעוד אחרים מעדיפים פילטר עבה. עם הניסיון תדעו למצוא את הגודל המתאים לכם.

 

גלגול דחוס לעומת גלגול אוורירי:

דחיסות הטבק משפיעה באופן ניכר על חוויית העישון. יש המעדיפים טבק דחוס ולאחר סיום הגלגול דוחסים אותו עוד באמצעות המקל הקטן בקליפר, ואחרים מעדיפים גלגול מרווח ואוורירי.

 

גלגול באמצעות מכונה:

כיום הרבה מעדיפים לגלגל סיגריות באמצעות מכונה. מכונות כאלה ניתן לרכוש במקומות רבים במחיר נמוך. הגלגול באמצעות מכונה קל ופשוט, וניתן ללמדו בקלות בעזרת סרטוני הדרכה ביוטיוב.

 

היכן מומלץ לקנות מוצרי טבק לעישון?

רשת טבק עבודי הינה רשת חנויות טבק המשווקת מגוון מצורי עישון. בטבק עבודי תוכלו למצוא הן מוצרי טבק ועישון כגון ניירות גלגול ופילטרים, והן מוצרי אידוי אלקטרוניים כגון סיגריות אלקטרוניות, וופורייזרים, נוזלי איוד ועוד. טבק עבודי פעילה משנות ה-60 ומובילה בתחום האידוי והעישון, כך שכשאתם קונים בטבק עבודי אתם קונים אצל מקצוענים בתחומם שיסייעו לכם למצוא את מה שמתאים בדיוק בשבילכם.

 

אישה מעשנת

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה