חיפוש
חיפוש

מה ההבדלים בין טלפון כשר לטלפון רגיל

ככל שעוברות השנים אנחנו רואים שעוד ועוד אנשים, גם מהציבור הדתי והחרדי, רוצים לעשות שימוש בטלפונים.

קשה להישאר אדישים אל מול הטכנולוגיה המופלאה הזאת, כך שזה לא מפתיע שקיימים היום לא מעט סוגים של טלפונים כשרים.

מה זה באמת אומר ומהם ההבדלים בין טלפון רגיל ובין טלפון כשר?

כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

מה יכול לעשות טלפון כשר?

כאשר מדברים על טלפון כשר ניתן לראות שהפונקציות שיכול למלא המכשיר הזה, בהשוואה לטלפון רגיל, הן הרבה פחות משוכללות. לדוגמה, טלפונים כשרים לא מאפשרים למשתמשים בהם:

  1. להשתמש באפליקציות שמבוססות על חיבור לאינטרנט
  2. להשתמש במצלמה של הטלפון
  3. להאזין לרדיו
  4. לשחק משחקים מסוגים שונים
  5. לשלוח או לקבל מסרונים

 

חשוב להבין שמדובר על טלפונים ניידים שבהם נחסמו ברמות מסוימות המאפיינים מבחינת החומרה והתוכנה של המכשיר. כמו כן, כמובן שיש כאן גם קו טלפון שחסומות בו אפשרויות שונות הנחשבות ללא רצויות.

 

איך לבחור טלפון כשר טוב?

האמת היא, שככל שהזמן עובר אנחנו רואים שגם בתחום של הטלפונים הכשרים יש עוד ועוד שינויים והפתעות. משמעות הדברים היא שהיום אפשר לבחור לקנות אומנם טלפון כשר שאין בו אינטרנט ופונקציות אחרות, אך המכשיר עצמו יהיה מתקדם והרבה יותר נוח לשימוש לעומת המכשירים הישנים. לכן, במידה והחלטתם שאתם רוצים לקנות טלפון כשר חדש לעצמכם, לילדים או לכל אדם אחר, כדאי שתבדקו במה בדיוק אתם משקיעים. האם תרצו לקנות באופן אוטומטי את המכשירים הכי יקרים שיש? או שאולי תעדיפו לעשות תחילה בדיקה כלשהי וכך להבטיח שאתם קונים מכשיר שיחזיק מעמד להרבה יותר זמן? זה לא משנה אם מדובר על טלפון כשר או על טלפון רגיל, כי בכל מקרה, אם אתם כבר בוחרים לרכוש מכשירים כאלה, יש מקום לבדוק במה בדיוק אתם משקיעים.

 

האם כדאי לקנות טלפון כשר משומש?

אין ספק שזו עוד אפשרות שכדאי לקחת בחשבון, ובמיוחד אם מה שאתם מחפשים זה את האופציה הכי זולה שיש. אומנם לא כל האנשים מודעים לכך, אך גם בתחום הטלפונים הכשרים יש שוק שלם של יד שניה, מה שמוזיל כמובן את העניין. מצד שני, זה מאוד תלוי איזה סוג של טלפון כשר מיד שנייה אתם קונים, כי לא קל להגיד באופן כללי וגורף האם זו בחירה נכונה או לא. האם, לדוגמה, אתם עומדים לקנות טלפון כשר שכבר הרבה מאוד אנשים עשו בו שימוש והוא כבר מאוד ישן? או שאולי אתם עומדים לקנות טלפון כשר יחסית חדש שמישהו מוכר כי הוא קיבל אחר במקומו? השמיים הם הגבול ולכן, רגע לפני שאתם מחליטים באיזה טלפון אתם עומדים להשקיע, כדאי שתעצרו ותחשבו מה בעצם אתם מחפשים. כך יהיה לכם קל יותר לקבל החלטה ואין ספק שהשימוש בנייד הכשר והחדש שלכם יהיה מאוד נוח ויעיל.

 

אייפון

אולי יעניין אותך גם

מכשיר
סלולר
למה כדאי לבחור בנוקיה 105

הביקורות מהללות אותו, המשתמשים בו לא מוכנים לוותר עליו ועדיין, יש מי שתוהים למה כדאי לבחור דווקא בנוקיה 105 ולא במכשיר חכם? זו הסיבה שיצאנו

קרא עוד »
פולוסה