חיפוש
חיפוש

3 דרכים לשמור על טריות של לחם

אם גם אתם אוהבים לחם טרי, ברור מדוע אתם תוהים איך בכל זאת אפשר לשמור על הטריות שלו, כי האפשרות של לקנות בכל יום לחם חדש לא ריאלית עבור כולנו. עיינו במאמר שלפניכם וקבלו שלוש דרכים יעילות לשמירה על טריות הלחם שלכם, כי חבל לאכול לחם שאיבד את טריותו.

 

הקפיאו את הלחם

בשנים האחרונות, כאשר לכל אחד מאתנו יש טוסטרים מסוגים שונים, אתם בהחלט יכולים לחשוב על הקפאת הלחם. אומנם זה נכון שכך הוא לא בדיוק טרי כמו ביום הראשון, כשקונים אותו, אך מצד שני, החימום מהיר מחזיר אותו לטריותו ולכן אפשר ליהנות ממנו לאורך זמן רב יותר.

 

קנו ארגז לחם מתאים

בין אם אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר עבור המכולת שאתם מנהלים ורוצים לשמור על הלחם טרי עבור הלקוחות שלכם ובין אם מדובר על לחם שיש לכם בבית, ארז לחם הוא הפתרון. אופציה כמו ארגז לחם פלסגד היא בהחלט אפשר טובה שכדאי לקחת בחשבון כי ארגז כזה לא מאפשר ללחות להיכנס. מה שכן, קחו בחשבון את העובדה שיש מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה וארגזים בגדלים שונים ובמידות מגוונות. לכן שווה לבדוק את העניין לעומק ולראות באיזו אפשרות אתם בוחרים.

 

שימו את הלחם בשקית

עוד אופציה נפלאה שיכולה להאריך את חיי הלחם שלכם היא פשוט לשמור אותו בשקית, שכו גם בצורה כזאת הוא אטום לכניסה של לחות. כדאי לדעת שיש גם לא מעט סוגים של שקיות ייעודיות שיכולות להתאים בצורה מושלמת למשימה, כך ששווה להשקיע ולראות באיזו שקית אתם מניחים את הלחם.

 

שימו לב איזה סוג של לחם אתם קונים

מה שלא כולם יודעים, זה שלמרות הרצון הטוב, לא כל סוגי הלחם שמוכרים לנו באמת מספיק טובים וטריים. לכן, אם מלכתחילה אתם קונים לחם שאינו מספיק טרי, ברור שהוא לא באמת יחזיק מעמד לפרק הזמן המצופה. מעבר לכל הטיפים האלה, כדאי גם לשים לב להרכב של הלחם, כי כמובן שאם אתם יכולים לקנות לחם בריא יותר שכולל גם דגנים מסוגים שונים, זה עדיף. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא רק אוכלים לחם טעים וטרי, אלא גם מזינים את גופכם באוכל בריא יותר. לחם הוא טעם החיים עבור מי שאוהב פחמימות מהסוג הזה ואין ספק שאם אתם יכולים לעשות כמה פעולות קצרות כדי לשמור על טריותו לאורך זמן רב יותר, זה מומלץ בחום. נסו את השיטה המתאימה לכם ביותר ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה איך לא עשיתם את זה כבר מזמן. יש הבדל משמעותי בין לחם טרי וטעים ובין לחם שעבר זמנו כך שאין ספק שזו השקעה שתיהנו ממנה בכל פעם כשתאכלו פרוסת לחם טרייה.

אוכל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה