חיפוש
חיפוש

טריפל: שלושה בשירות אחד, הכירו את יתרונותיו

אתם רוצים לחבר את הבית שלכם, או את המשרד, לשירותי התקשורת הכי טובים שיש? תוהים איך לעשות את זה ובאיזו אופציה כדאי לכם לבחור? אם כך, הגיע הזמן שתכירו את השירות הנפלא של SmartCut, כי מה פתאום שתשלמו יותר?

 

מה זה טריפל בכלל ומה הוא כולל?

לפני כמה שנים ראינו חברות שהתחילו לצאת במבצעי טריפל שונים, אך לא כולנו עצרנו כדי לנסות להבין במה דברים אמורים. אם זה נשמע לכם מוכר ואם אתם מכירים את המונח אך לא יודעים מה הוא כולל, כדאי לדעת שמדובר על שלושה שירותים שחברה אחרת כמו בזק בינלאומי יכולה לתת לכם, והם:

  • טלוויזיה וערוצים
  • אינטרנט
  • טלפון

מדובר על אופציה שווה במיוחד שכן המחיר הסופי שתקבלו במסגרת טריפל כמעט תמיד יהיה הרבה יותר זול מאשר להתחיל לשלם על כל שירות תקשורת כזה בנפרד. מה שכן, הבעיה היא שיש לא מעט חברות תקשורת שמציעות את השירות הזה ולכן עולה השאלה: איך נבחר את החברה הכי טובה שיש? ואיך נדע על איזה מחירים מדובר? כאן בדיוק נכנס לתמונה אתר SmartCut ולכן, רגע לפני שאתם חותמים על עסקה עם חברה כזו או אחרת, כדאי שתכירו אותו לעומק.

 

מה עושה האתר הזה למענכם?

אתר SmartCut למעשה מבצע עבורכם השוואות מחירים מהירות בכל מה שקשור לשירותי תקשורת. זה אומר שבין אם אתם רוצים לעשות טריפל עם חברה כזו או אחרת ובין אם אתם רוצים בסך הכול להתחבר לשירות סלולרי כזה או אחר, אין סיב שתשלמו יותר. כולנו רוצים לחסוך כמה שרק אפשר על שירותי התקשורת שלהם אנחנו זקוקים, אך הקושי האמתי תמיד היה לעשות השוואה רצינית. להתחיל להתקשר לכל חברת תקשורת ולבקש ממנה הצעות שונות, כולל הצעות לחבילות טריפל, זה לוקח יותר מידי זמן. כמו כן, ההצעות יכולות להשתנות על בסיס מאוד מהר ולכן, אם יש אתר כמו SmartCut שיוכל לעשות עבורכם את העבודה במהירות, למה שלא תעשו בו שימוש?

 

כמה באמת הגיוני לשלם על שירות כזה בכל חודש?

אין על כך תשובה אחת נכונה כי זה מאוד תלוי בשירות שאתם מחפשים. לדוגמא, האם אתם רוצים את האינטרנט הכי מהיר שיש? או שאולי אתם רוצים טלוויזיה שתכלול את כל הערוצים הקיימים? לכל אחד מאתנו יש דרישות קצת שונות ולכן ברור מדוע לכל משפחה יכולה להתאים חבילה אחרת של טריפל. מה שבטוח זה שבין אם אתם זקוקים לחבילה כזאת עבור ביתכם הפרטי ובין אם אתם רוצים לחבר את העסק לתקשורת, יש טעם לבדוק איפה מחכה לכם הדיל הכי טוב שיש. אתם תראו שכאשר תחתמו על עסקת טריפל משתלמת תצאו מרוצים ולא תבינו איך לא עשיתם את זה קודם.

אולי יעניין אותך גם

מה זה שירותי קוברנטיס
טכנולוגיה
מה זה שירותי קוברנטיס?

בעולם המהיר של פיתוח ופריסה של תוכנה, עסקים מחפשים ללא הרף טכנולוגיות שמייעלות את ניהול האפליקציות ומגדילות את יכולת ההרחבה. שירותי קוברנטיס  הופיעו כפתרון רב

קרא עוד »
תפקידו של מהנדס תוכנה
טכנולוגיה
תפקידו של מהנדס תוכנה

מהנדס תוכנה המזוהה גם בשם המקצועי באנגלית software engineer הינו תפקיד נחשק ומבוקש בתעשיית ההייטק והמחשוב, הכל נשמע לכם אותו דבר? מתכנת, מפתח תוכנה, בוגר

קרא עוד »
פולוסה