חיפוש
חיפוש

טרנדים בבלונים ששווה להכיר

חשבתם לרגע שבלון זה רק גומי מלא באוויר, א ז תתפלאו כי היום יש לא מעט טרנדים בתחום הבלונים, והבלונים הפכו להיות משהו מיוחד, החל מתחרויות עם משתתפים מכל העולם אשר מעצבים כל מיני פסלים ובובות ענק העשויות מקיפולי בלונים, ועד בלונים שמגיעים אליכם קשורים למראת הרכב ועליהם תוכן שיווקי.

 

הטרנדים המובילים בתחום הבלונים

אחד מהטרדנים הלוהטים ביותר שאותו כולם מכירים הוא סידור בלונים לברית, רבים נוטים לעצב את אירוע הברית שלהם בבלונים במקום לעצב אותו בפרחים, יש משהו מיוחד ושונה בבלונים מאשר הסידור הסטנדרטי של אירועים שבהם אנו רגילים לראות רק פרחים או כל מיני נברשות עם נרות, בלונים הופכים את העיצוב של האולם להרבה יותר מיוחד ומרשים.

סרט של בלונים

 

בלונים בחתונות

גם בחתונות נהוג היום להשתמש בבלונים, נראה לכם מוזר  ?

היום באירועי חתונה אנו זכינו לראות אטרקציה חדשה ומיוחדת שנקראת בלונים מתפוצצים, מדובר על בלוני ענק גדולים במיוחד, בתוך כל בלון ענק וגדול יש בלוני הליום קטנים העשויים בצורת לב, את בלוני הלב מנפחים חצי באוויר רגיל וחצי בהליום וזאת בכדי שבלוני הלב הקטנים לא יעלו מהר מאוד לאוויר, מה שקורה הוא שבמהלך ריקוד הסלואו של החתן והכלה, הבלון הגדול שבתוכו נמצאים כל בלוני הלב הקטנים מתפוצץ באמצעות מערכת זיקוקים מיוחדת, ואז כל בלוני הלב הקטנים עולים לאוויר.

 

בלונים בצורת אותיות

כבר נמאס לכם מאותם שלטים רגילים שכתוב עליהם "יום הולדת שמח" היום אתם יכולים למצוא בלונים בצורת אותיות, כל אות שרק תרצו, גם בעברית וגם באנגלית, בנוסף לבלונים בצורת אותיות אתם יכולים להרכיב שמות או ברכה לפי בחירה אישית שלכם.

 

בלונים בצורת מספרים

רוצים לחגוג יום הולדת למישהו, בא לכם לתת לו בלון מיוחד שעדיין לא ראו כמותו, אתם יכולים בקלות למצוא היום בלונים ענקיים בגודל של 1.20 מטר בצורת מספר, בנוסף ישנם בלונים בצורת אותיות גם בגדלים שונים לפי הצורך והבחירה שלכם.

 

רוצה להציע נישואין ?

אם אתה מתכנן להציע נישואין וקצת פוחד שלא יצאו לך המילים מהפה מרוב התרגשות… היום אתה יכול בקלות למצוא כל מיני בלונים עליהם הכיתוב "התינשאי לי" בנוסף אפשר להכניס טבעת בתוך הבלון בתור רעיון מקורי להצעת נישואין, ברגע שמפוצצים את הבלון ובתנאי שהיא ענתה לך "כן" הטבעת תצא מתוך הבלון, אם מדובר על טבעת יקרה מאוד, כדאי לא לנסות לקחת סיכונים ולקשור היטב את הבלון בשביל שהוא לא יעלם לכם ביחד עם הטבעת, דבר כזה של הצעה טבעת בתוך בלון חשוב מאוד לעשות אך ורק במקום סגור.

 

שיווק בבלונים

אם אתם משרד תיווך ורוצים לעשות שיווק של קרקע בצפון תל אביב ולא יודעים איך ליצור חשיפה מיוחדת ושונה מכל מה שכולם מכירים, אחת הדרכים הטובה ביותר היא הדפסה על בלונים, ניתן להדפיס על בלונים ולהתחיל לחלק בלונים על מראות הרכבים, מדובר על טרנד מיוחד שאין אחד שלא בודק את הבלון שקשור לו למראת הרכב, זאת חשיפה עם 100% שיבדקו ויקראו את המודעה שלכם, בנוסף גם אתם יוצרים חשיפה למשרד הנדלן שלכם. למשרד הנדל"ן לחצו: https://www.businesswise.co.il.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה