חיפוש
חיפוש

טרנד הטיפוס: כל מה שצריך לדעת על אטרקציית קירות טיפוס בישראל

לאחרונה נדמה לנו שכולם מסביב פתאום הפכו להיות מומחים בטיפוס. חברים שעד לא מזמן היו "בטטות כורסא" מתעדים את עצמם מטפסים על קירות שונים ברחבי הארץ. הדבר גרם לנו לתהות – האם אנחנו מפספסים פה משהו? כדי לענות על התהייה הזו, יצאנו לבדוק את כל הפרטים על טרנד הטיפוס וסיכמנו את הכול במדריך הנוכחי כדי שגם אחרים שתוהים בנוגע לנושא זה, יוכלו לקבל את התשובה בעניין.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

כדי שנוכל להעמיק בתחום ולהבין מה עומד מאחורי הטרנד הנחשק, היינו צריכים לפנות לאנשים שמכירים את התחום הזה מקרוב. שכן, הם אלו שיכולים למסור לנו את כל המידע העדכני והמעניין ביותר. הנה כמה גורמים מרכזיים שבזכותם המדריך הנוכחי יוצא לאור:

  • מטפס מקצועי שזכה בכמה תחרויות בארץ ובחו"ל
  • מטפס מתחיל שהולך מידי פעם לקיר טיפוס
  • מטפס מקצועי שהגיע מחוץ לארץ כדי לטפס על הקירות בישראל

כל אלו סייעו לנו באיסוף הפרטים וגרמו לנו להבין אחת ולתמיד למה הטרנד הזה צבר תאוצה.

 

דבר 1 שצריך לדעת על אטרקציית קירות הטיפוס בישראל – יש קירות טיפוס בכל מיני מקומות בארץ

מי שלא בקיא ממש בתחום (אנחנו למשל) עשוי לחשוב שניתן למצוא קיר טיפוס רק באתרי אטרקציות שמיועדים לילדים. מסוג האתרים שמגיעים אליהם עם המשפחה ומגלים שבין המתקנים השונים שקיימים במקום, יש גם קיר טיפוס. אז גילינו שהדבר אינו נכון ושיש מקומות שיש בהם קירות טיפוס בלבד. פשוט כי זהו תחום שעומד בפני עצמו ואינו  מיועד רק לילדים, אלא גם למבוגרים כמוני כמוך שחובבים ספורט אתגרי.

 

דבר 2 שצריך לדעת על אטרקציית קירות הטיפוס בישראל – יש ציוד מתקדם

רגע לפני שסיכמנו את המדריך הנוכחי על הדף, יצאנו לראות את קיר הטיפוס בעצמנו. אנחנו מודים שבהתחלה, עוד לפני שהגענו למקום, די חששנו לעלות על קיר טיפוס. שכן, הדבר היה נשמע לנו מסוכן. אבל כשהגענו למקום, גילינו שיש רתמות חזקות ואנשי מקצוע שבקיאים בתחום, כך שהתגברנו על הפחד והבנו שאנחנו נמצאים בידיים טובות.

 

דבר 3 שצריך לדעת על אטרקציית קירות הטיפוס בישראל – יש קירות בדרגות קושי שונות

אם אתם מתחילים בתחום, כמונו למשל, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים מיד לעלות על הקיר הגבוה ביותר עם השיפוע. יש קירות שמותאמים לכל אחד. אנחנו עלינו על הקיר למתחילים בזמן שראינו את המקצוענים מטפסים כמו עכבישים על הקירות בעלי דרגת קושי גבוהה הרבה יותר משלנו. בשלב הזה, הצלחנו להבין למה הדבר הפך לטרנד. מדובר ממש בעניין ממכר.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות טרנד טיפוס הקירות. כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים החשובים, נותר לכם רק לנסות ולגלות שמדובר בתחום ממכר ביותר.

מתפס מקצועי

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה