חיפוש
חיפוש

יבוא מרצדס – המכונית שחלמתם עליה

בואו נודה על האמת, מי שקונה מרצדס יודע בדיוק מה הוא מחפש. רכב אמין, נוח, יפה בצורה מיוחדת וכמובן, רכב כזה שיסובב אחריו את הראשים של כל הנהגים מסביב. מרצדס התחילה את דרכה בשנת 1926, אך למרות העובדה שהיא כבר בת מעל 90, היא עדיין עדכנית ורעננה מתמיד. מבט אחד על הדגמים השונים של המכוניות או אפילו יותר טוב- נסיעת מבחן עליהן, תאפשר לכל אחד להבין למה גם הוא חולם לרכוש את אחד הדגמים של המותג. למרות הרצון העז, המחירים בארץ לפעמים לא מאפשרים לכל אחד את הקנייה, ולכן כדאי לבדוק אפשרות של יבוא מרצדס וכך להגשים את החלום ולהפוך אותו למציאות.

מרצדס הסדרה החדשה

יבוא מרצדס – הפרטים שצריך לזכור

גיל המכונית

השאלות הראשונות שאנחנו נוהגים לשאול הן מה תאריך הייצור של הרכב, איפה הוא נקנה, מתי וכמה זמן הוא על הכביש. ככל שהרכב חדש יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר, מטבע הדברים. היתרון ביבוא מרצדס הוא בכך שאין אפשרות לייבא אישית דגם שנמצא יותר משנתיים על הכביש. כך מדובר על מכוניות שהן כמעט חדשות או חדשות לגמרי, בקושי בילו על הכביש ולא הספיקו לצבור קילומטראז' שגורם לבלאי ולירידת מחיר.

אישורים ושחרורים מהמכס

כל פריט שמיובא ארצה צריך לעבור דרך המכס והמון אישורים. כל עוד מחירו הוא מעל 75$, אין אפשרות לדלג על שלב זה ויש צורך לשלם מיסים נוספים, לקבל אישורים נכונים ולהכניס את הרכב בבטחה לארץ. אם מחליטים לבצע את התהליך באופן עצמי, ככל הנראה יהיה צורך להגיע לנמל ולמשרדי המכס מספר פעמים. אישור מפה, אישור משם, תשלומים שצריך להוסיף ועוד, תהליך שדורש זמן, כוח והרבה מאוד סבלנות. במקרה שמחליטים על יבוא אישי של מרצדס דרך חברה מקצועית שעוסקת בתחום, אפשר פשוט לשכוח מהשלב הזה. אין צור להתעסק עם המכס והנמל, כי החברה ואנשי המקצוע שלה עושים בעבור הבעלים החדש את כל התהליך. מה יכול להיות טוב יותר מהיעלמות של הבירוקרטיה, לפחות באחד מהתחומים שצריך להתעסק איתם?

מחיר

מרצדס היא מכונית עם תג מחיר יחסית גבוה. אולי זה קשור למושבי העור, אולי המפרט המפנק או האמינות הגבוהה – והאמת שזה לא ממש משנה מה מגדיר את תג המחיר כל עוד הוא נמצא מחוץ להישג ידו של הקונה הפוטנציאלי. אז נכון שבארץ המחירים הם כאלו וגם ככל הנראה יישארו קבועים, אבל חשוב לדעת כי דרך יבוא מקביל המחיר יכול להיות זול בעשרות אחוזים. העובדה שמדובר על יבוא של רכב אחד, שניתן להקדיש לו את מלוא תשומת הלב, ואין שרשרת של אנשים שצריכים להרוויח עליו כמו בעלי החברה, הסמנכ"ל ואנשי המכירות – מאפשרת להוזלה להגיע ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי ולהקל עליו את הקנייה.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה