חיפוש
חיפוש

מה ההבדל בין יועץ עסקי למאמן עסקי

רוצים להפוך את העסק שלכם לרווחי ולקחת אותו צעד קדימה? מתלבטים איזה יועץ עסקי או מאמן עסקי לקחת? המאמר הזה במיוחד בשבילכם. במאמר זה נעמוד על ההבדלים בין יועץ עסקי למאמן עסקי, ומה מתאים עבור כל אחד ואחת מכם.

ייעוץ או אימון?

על מנת להבין מהו ההבדל בין יועץ עסקי לבין מאמן עסקי, נבחן את התחומים בראייה רחבה יותר. תחום הייעוץ באופן כללי, הינו תחום שבו הקשר בין הלקוח לאיש המקצוע הינו קרוב יותר. כיצד זה בא לידי ביטוי? היועץ מלווה את האדם הלכה למעשה, בתחום שבו הוא מייעץ לו. אם נחזור לתחילת המאמר, נבין שמטרת היועץ העסקי הוא לסייע לנו בניהול נכון של העסק שלנו.
תחום האימון באופן כללי, בא לשנות תפיסה או הבנה כלשהי שיש באדם. אם נקביל את זה לתחום האימון העסקי, נבין שהמטרה של אימון עסקי היא לשנות את דרכי החשיבה של אדם כלשהו – לאו דווקא בהקשר של ניהול עסק קיים או עתידי (אלא כדרך חיים).

נתונים לאחר השירות

ייעוץ עסקי – המפתח להצלחה

אם אתם בעלי עסק קיים ורוצים להרים את העסק שלכם בכל תחום, רוצים לשפר את דו"ח ההכנסות שלכם או לנהל בצורה נכונה יותר את התקציב שלכם – אתם צריכים את שירותיו של יועץ עסקי. יועץ עסקי יידע לתת לכם את המענה המדויק למקרים האלה ולעוד רבים אחרים.
ייעוץ עסקי מתאים לכל סוג של עסק: עסק שנפתח והוקם זה עתה, עסק שקיים כמה שנים בודדות או עסק שקיים כבר עשרות שנים. אף פעם לא מאוחר מדי לשנות ולנהל את הדברים בצורה נכונה יותר. לאחר ייעוץ עסקי נכון ומדויק, תוכלו להביא לשינויים רבים: ניהול תקציב נכון, חיסכון בהוצאות הכלליות של בית העסק, העלאת רמת שביעות הרצון של הלקוחות שמגיעים לעסק שלכם, תמחור נכון של המוצרים או שירותים (בהתאם לסוג העסק שלכם) ועוד מגוון רחב של יתרונות!

יועץ עסקי איכותי, יידע להביא את העסק שלכם למקום שתמיד רציתם שיהיה! אין זה אומר שאתם עושים עבודה לא טובה בהכרח – אלא מעיד על כך שאתם רוצים ושואפים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה: יועץ עסקי מסתכל על העסק מנקודת מבט אובייקטיבית – ומכאן חלק מהיתרון.

אייל פז – יועץ עסקי, מלווה במשך עשרים שנה ויותר, מאות בתי עסק שונים בכל התחומים. הניסיון העצום שיש לאייל, בא לידי ביטוי בצורת העבודה שלו ובשינויים שהוא מצליח ליצור בכל בתי העסק עימם הוא עובד. הצטרפו עוד היום למאות לקוחות מרוצים, וצרו קשר עוד היום עם אייל פז – יועץ עסקי! עזרו לכם ולעסק שלכם לעלות עוד מדרגה ולהתשפר!

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה