חיפוש
חיפוש

ישראל עוברת לרכב חשמלי – הכירו את החשמליות המנצחות של פיג'ו

2023 תהיה שנה של תאוצה חזקה בכל הנוגע לחטיבה של הרכבים החשמליים של פיג'ו: מהמחצית הראשונה של 2023, כל דגמי פיג'ו יהיו זמינים עם מערכת הנעה מחושמלת אחת או יותר. זה יעניק לפיג'ו את ה"בחירה האלקטרונית" הרחבה ביותר באירופה, עם הרבה דגמים וטכנולוגיות חדשות.

מאופניים חשמליים ועד טנדרים, קורקינטים חשמליים ומכוניות נוסעים, פז'ו מתכננת לענות על כל צרכי הניידות החשמלית, ותעשה צעד נוסף לקראת היעד שלה לייצר רכבים עם 0 פליטה, ו100% מכירות של רכבים חשמליים באירופה עד 2030.

הצגת מערכות הנעה היברידיות חדשות מתחילת 2023, תחילה על PEUGEOT 3008 ו- PEUGEOT 5008, תרחיב את ההיצע הטכנולוגי, ותוסיף לפתרונות חשמליים חדשים של 100% מנוע חשמלי ברכבים : E-208 ו-E-308, תא דלק מימן ושניים. והיברידית פלאג-אין הנעה ארבע גלגלים.

 

טכנולוגיה היברידית חדשה עבור PEUGEOT 3008 ו-5008

2023 תהיה "השנה החשמלית" עבור פז'ו, כשהמותג היוקרתי של פז'ו יציג דגמים וטכנולוגיות חדשות למגוון של רכבים חשמליים. פז'ו תהיה המותג הראשון, שישיק את הדור החדש של מערכות הנעה היברידיות, ומדגיש שוב את רצונה לתת לכמה שיותר אנשים גישה לרכבים חשמליים.

הטכנולוגיה ההיברידית מהדור החדש הזו, שהוצעה לראשונה על רכבי השטח PEUGEOT 3008 ו- PEUGEOT 5008 לפני שהורחבה לדגמים אחרים במגוון, משלבת יעילות וקלות שימוש. הוא מורכב ממנוע PureTech בנזין מהדור החדש של 136 כ"ס, יחד עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה ומחושמלת.

הודות לסוללת 48V הנטענת תוך כדי נסיעה, טכנולוגיה זו מציעה מומנט נוסף בסיבובים נמוכים והפחתה של 15% בצריכת הדלק. הוא גם מאפשר נהיגה ללא פליטות עד 1 ק"מ במהירויות נמוכות ולמרחקים קצרים בעיר.

טכנולוגיה היברידית

רכבים 100 אחוז חשמליים

השקת דגמי ה-E-308 וה-E-308 SW מורחב ב-2023 עם הגעתם של דגמי ה-E-308 וה-E-308 SW החדשים. פז'ו הפכה השנה לאחת מהיצרניות האירופיות הראשונות להציע רכב חשמלי ב-100%. מותג האריה יוכל לענות על כל הצרכים של לקוחות המעוניינים לבצע את המעבר לניידות עם אפס פליטות מזיקות לסביבה.

כל זאת לצד דינמיות והנאה מנהיגה, מרכיבים חיוניים ב-DNA של פז'ו, עמדו בלב הפיתוח של הדגמים החדשים הללו, היורשים מנוע חשמלי חדש וחזק במיוחד המפתח 115 קילוואט (156 כ"ס). ה-E-308 וה-E-308 SW החדשים מציבים רף חדש גם מבחינת יעילות חשמלית, רק 12.7 קוט"ש/100 ק"מ (אנרגיה שימושית / טווח WLTP).

תוך שהם מציעים טווח של מעל 400 ק"מ (בכפוף למחזור מעורב WLTP). ביצועים אלו התאפשרו הודות לכל ההתקדמות שנעשתה מבחינת מנוע וסוללה, כמו גם אווירודינמיקה, אופטימיזציית משקל עם פלטפורמת ה-EMP2 החדשה והפחתת החיכוך.

 

לובינסקי – הכתובת שלכם לרכבי פיג'ו חשמליים

קבוצת לובינסקי מזמינה אתכם ליהנות ממגוון העשיר ביותר בארץ. של הרכבים החשמליים האיכותיים ביותר בשוק. כל זאת לצד שירות שילווה אתכם בכל שלב, עד להשגת הרכב החשמלי המושלם עבורכם.

מכוניות חשמליות

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה