חיפוש
חיפוש

יש חשמל באוויר: סיטרואן מובילה את המהפכה החשמלית

סיטרואן, ענקית הרכב הצרפתית מגיע לישראל ומובילה את המהפכה החשמלית של רכבים בכבישי הארץ. בזכות השילוב המתוחכם של רכבים נוחים, בעלי ביצועים גבוהים ואיכות בטיחות שאין שנייה לה. צוברים הרכבים החשמליים של פג'ו עוד ועוד מוניטין בכל יום.

בזכות הטכנולוגיה שמאפשרת לכם חווית נהיגה מהנה במיוחד, ברכב בטיחותי במיוחד, וללא זיהום מיותר לסביבה. אין ספק שסיטרואן הולכת להיות המובילה המרכזית במהפכה והמעבר של השוק בישראל לרכבים חשמליים.

 

סיטרואן הופכת את המכונית לנגישה לכולם כבר 100 שנה

סיטרואן נכנסת לעידן הרכב החשמלי ומתכוונת להשאיר את חותמה. מאז 1919, סיטרואן מנגישה את הנהיגה לכל, ויותר מ-100 שנים לאחר מכן, היא נכנסה לעידן של נהיגה חשמלית עם טווח צדדי הנגיש לכמה שיותר אנשים. צרכי הניידות שלכם משתנים ונסיעה אחראית הופכת חשובה לכם יותר ויותר.

סיטרואן יוצרת כעת כלי רכב היברידיים נטענים ו-100% דגמים חשמליים, כולם בהשראתכם והרגלי הנהיגה היומיומיים שלכם. במטרה לספק לקהל חובבי הרכבים בעולם, רכב חזק שפועל על חשמל ועוזר לכם לחסוך בכסף ולהגן על הסביבה.

מכונית נגישה

דגמי סיטרואן החשמליים

חברת סיטרואן מתמחה במספר דגמים של רכבים חשמליים הכוללים:

 

סיטרואן אמי

סיטרואן אמי הוא רכב חשמלי לשני נוסעים המשווק על ידי היצרנית הצרפתית סיטרואן, מיוצר משנת 2020 ומשווק מיוני 2020. הרכב פותח במשך מספר שנים, והוא הוכרז בשנת 2019 כמכונית הקונספט Ami One. הוא קרוי על שם סיטרואן אמי המקורי, ששווק בין השנים 1961 עד 1978.

כאשר המטרה של סיטרואן הייתה לתרגם את ההצלחה של הרכב העירוני, אל העידן הנוכחי. אשר מצריך את הנהגים לפנות למקורות חדשניים, אשר צורכים פחות דלק ומותאמים לתפיסה הרווחת. אודות החשיבות של טכנולוגיה ברת קיימא.

 

סיטרואן e-C4

הדגם ההיברידי המשלב מנוע של רכב חשמלי עם מנוע בעירה, מספק חווית נהיגה מושלמת. עם מנוע של 136 כוחות סוס וטווח נסיעה של בערך 350 קילומטר. המנוע החשמלי של סיטרואן e-C4, מביא לקהל הישראלי את אחד הרכבים החשמליים\היברידיים החזקים ביותר בשוק.

 

e-BERLINGO

בגרסה החשמלית הזאת של רכב העבודה האלמותי ברלינגו, סיטרואן דאגה לשלב את אחד הרכבים האהובים של החברה עם מנוע חשמלי. על מנת לספק לכם חווית עבודה שמוזילה את עלויות הדלק, לצד חווית נהיגה מהנה.

 

  e-JUMPY

זוכת התואר של וואן השנה לשנת 2021, הדגמים של סיטרואן ג'אמפי ממשיכים ללכוד את תשומת הלב של נהגי וואנים. אשר זקוקים לרכב עבודה יעיל, חזק ונוח. כאשר בגרסתו החשמלית מספק ג'אמפי את כל זאת ועוד.

לסיכום

חברת לובינסקי מזמינה אתכם ליצור קשר, ולבחון בעצמכם את העוצמה והאיכות של רכבי סיטרואן החשמליים. עם רמת גימור ללא מתחרים ואיכות נהיגה שאין שנייה לה. סיטרואן מציבה את עצמה כשחקן משמעותי ומוביל בתחום הרכבים החשמליים.

סיטרואן

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה