חיפוש
חיפוש

יש לכם רכב חשמלי? הכירו את Energy2Car – החברה שתחסוך לכם זמן וכסף

מהפכת הרכבים החשמליים כבר כאן מזמן, ובין אם רציתם להתהדר בטסלה ברמת האבזור הגבוהה ביותר, או שהחלפתם רכב מתוך רצון אידאולוגי לעולם ירוק יותר – עמדת טעינה אתם תצטרכו. אבל איך בוחרים בין שלל הספקים, המתקינים והאופציות השונות? בשביל זה הוקם פורטל חדש שיענה לכם במומחיות על כל השאלות, ויחסוך לכם זמן, וכסף.

 

מה זה פורטלEnergy2car?

בעולם שבו ישנם מתקינים רבים, אסופv ענקית של ספקים, ולא מעט דגמי רכב עם שינויים תכופים כמעט כל שנה – מישהו צריך לעשות סדר בכל הבלגן הזה. Energy2car – עמדות טעינה לרכב חשמלי באים כדי לתת מהניסיון הרחב שלהם בעולם עמדות הטעינה, לענות לכם על שאלות, ולחסוך כאבי ראש, זמן וכסף – בעזרת ריכוז מלא של כל המידע האמין והעדכני, מטעם מומחים אמיתיים לתחום.
מכונית חשמלית

למה אני בכלל צריך עמדת טעינה לרכב?

נכון,  ישנן לא מעט עמדות טעינה לאורכה ולרוחבה של הארץ, ועם שימוש יום יומי ברכב – מאוד הגיוני שתצטרכו לבקר באחת מהן. בניגוד לדלק, שמסוכן ולא מומלץ לאגור ולהחזיק עצמאית, רכישת עמדת טעינה הביתה היא עסק אפשרי לחלוטין, ותחסוך לכם עצירות מיותרות במהלך שגרת השבוע שלכם.

 

למה שאני לא פשוט אקנה עמדת טעינה לבד?

אם אתם כבר בעלים של רכב חשמלי, או שוקלים מעבר אל רכב כזה, מן הסתם עשיתם חיפוש אחד או שניים בגוגל. כמו אנשים רבים בטח גם אתם הלכת לאיבוד בג׳ונגל של האופציות, והפרטים הטכניים, ואם באמת חקרתם לעומק אולי אפילו יש לכם סיכוי להגיע לבחירה מושכלת. אבל כמה אתם מוכנים להמר על הזמן והכסף שלכם בנושא כל כך מסובך? לא עדיף להתייעץ עם מומחה אמיתי?

 

מומחים זמינים – בכל נושאי הטעינה

במקום לשאול "חבר שמבין" או להסתבך בשלל המידע שיש בחוץ – ריכזנו עבורכם את כל המידע, המומחים, הספקים והמתקינים, במקום אחד. כל אדם וכל רכב נדרשים להתאים את שלל הגורמים להשגת הפתרון הטוב והמשתלם ביותר, וכשמדובר בחשמל, מומחיות משמעה גם בטיחות. שימוש במומחים האמינים של Energy2car עומד לחסוך לכם שעות מחקר, וטעויות יקרות מאוד, כך שאת החבר תשמרו לבילוי משותף במקום לייעוץ מקצועי.

 

חוסכים עלויות – עם מידע חינם

פורטל המאמרים, הידע הטכני והפרטים הקטנים ש-Energy2car נותנת, מוגשים לכם לגמרי בחינם. כן כן, בדיוק כמו שהרכב החשמלי שלכם חוסך לכם עלויות דלק – הפורטל יחסוך לכם עלויות מומחים.

 

לסיכום

בעולם עמדות הטעינה יש הרבה מקום לטעויות בשלל פרמטרים: התאמה של העמדה לבית, בחירת הדגם והספק הנכון, פרטים חשמליים טכניים ועדכוני יצרן שונים. Energy2car מביאים לכם את כל המידע העדכני והמדויק ביותר, מרוכז בפורטל אחד נגיש ונוח, על מנת לחסוך לכם כסף וזמן יקר.

מכונית חשמלית

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה