חיפוש
חיפוש

 X יתרונות שחייבים להכיר ביהלומי מעבדה

יהלומים עולים לכדי אבן חן המעטרת תכשיטים רבים כמו לדוגמא שרשראות טבעות וצמידים.

אחד הדברים אשר מאפיינים יהלום הינו כי חומר גלם זה נחשב לחומר גלם איכותי שבשל ביקושו הפופולרי אין כבר ניתן למצוא אותו רק בטבע אלא אף גם יוצרים אותו במעבדות.

אם כך אתם, בטח תוהים לעצמך למה כלל נעדיף לרכוש יהלום ממעבדה.

הרי שיהלומים אמיתיים מעידים על יוקרה וסטטוס ואילו רכישת יהלומים סינטטיים עשויה לעלות לכדי ניסון להעיד כי אנו נמצאים במעמד סוציו אקונומי שאין אמיתי.

עם זאת, חשוב שתדעו כי אין יהלומי מעבדה נופלים מיהלומים טבעיים ולהם יתרונות מגוונים.

מחיר

הגיונית ההנחה כי יהלומי מעבדה יקרים מיהלומים טבעיים. הרי שבכדי ליצור את הראשונים יש להשקיע כוח אדם רב, משאבים רבים וזמן. עם זאת, אין אמת בהנחה זו. זאת היות ויהלומים סינטטיים למעשה זולים בכ- 20 עד 40 אחוזים מאשר יהלומים טבעיים אשר עולים לכדי מצרך נדיר.

נראות

יהלומים סינטטיים ויהלומים טבעיים נראים כמעט זהים, כך שברכישת יהלום סינטטי עשויים אתם להשיג תועלת טובה יותר בעד המחיר אותו תשלמו. על מנת לזהות את ההבדל בין יהלום טבעי לבין יהלום מלאכותי יש להשתמש בציוד ייחודי אשר יסייע בזיהוי הליקויים המצויים ביהלום מלאכותי. אם כך, מבחינת נראות אין תמצאו עצמכם שוברים את הראש באשר לבחירה בין השתיים כך שתוכלו להרגיש בנוח להשוויץ לסובבים אותכם בתכשיטכם החדש ללא כל דאגה.

זמן ייצור

אחד היתרונות המהותיים של יהלום סינטטי הינו כי זמן ייצורו יחסית קצר ביחס לתהליך היווצרותו של יהלום טבעי. יהלומים מלאכותיים נוצרים במעבדה תוך מספר שבועות בלבד, עובדה שהופכת את יהלום זה ליותר נפוץ ונגיש.

מוסר

ככל הנראה כי את העובדה הבאה אין ידעתם – נקיטה בגישה התומכת בייצור יהלומים טבעיים מביאה לכדי התחוללות של מלחמות רבות, הרי שמדובר במשאב יקר ונדיר, שבדומה למשאבי טבע רווחיים אחרים כל הסובבים רוצים לשים את ידיהם עליו. לצד זאת, תהליך ייצור יהלומים טבעיים אף גם מביא לפגיעה בסביבה. לעומת זאת, ייצור יהלומים סינטטיים אין גורר את כל הדברים השליליים דנן כך שרצוי להטמיע ברחבי העולם דעה על פיה יהלומים סינטטיים אין ויהלומים טבעיים אאוט.

נראות היהלום

אחד הדברים אשר הופכים אותנו למעוניינים ברכישת תכשיט המכיל יהלום הינו כי אנו רוצים לשדרג את מראנו. אנשים נבדלים זה מי זה בסגנונם כך שהגיוני כי אין כולם יתעניינו בתכשיט הנראה אותו דבר ואף גם בעל אותו הצבע. אם כך, ניתן למצוא המון רוכשים פוטנציאלים אשר מעוניינים לרכוש תכשיט המכיל יהלום צבעוני. כך, יתרון מהותי של יהלום סינטטי הינו כי הרבה יותר קל להקנות לו צבע.

לאור כל יתרונות אלו מובן כי התלבטתם באשר לקניית יהלום מעבדה אין זה כבר המצב – הזמינו יהלום מעבדה עכשיו!

 

טבעת מעוצבת

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה