חיפוש
חיפוש

5 יתרונות בלקיחת משכנתא בעזרת יועץ משכנתאות

היום כבר כולם יודעים, לא לוקחים משכנתא בלי ליווי צמוד של יועץ משכנתאות מומחה. כאשר המשכנתא נלקחת בעזרת יועץ משכנתאות, היא משתלמת יותר. ויש לכך מגוון סיבות אותן נפרט כאן.

 

יתרון ראשון – תהליך לקיחת משכנתא רגוע

ניתן לקחת משכנתא באופן עצמאי ללא סיוע מקצועי, אך משכנתא כזו עלולה לגבות מחיר יקר מידי, מלבד מחיר הריביות היקר, תצטרכו להתרוצץ בין הבנקים השונים, לאסוף את המסמכים הרלוונטים וללמוד את רזי הריביות לעומקם. השקעת הזמן הזו יכולה להיחסך בעזרת יועץ משכנתאות שלוקח את ניהול התיק על עצמו. כך הלווה רגוע לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא. הוא יודע שיש מי שמטפל בתיק בצורה הטובה ביותר.

 

יתרון שני – המשכנתא הופכת לזולה יותר

יועץ משכנתא מנהל משא ומתן עם הבנקים השונים להוזלת המשכנתא הקיימת. הוא מגיש את הבקשה למשכנתא למספר בנקים וכך הוא מתמקח עימם עד להוזלת ריביות המשכנתא. אין סיבה לשלם מחיר יקר בגלל רצון לחסוך אלפי שקלים בודדים עבור הייעוץ. ההתמקחות על ריביות המשכנתא מניבה ללווה חיסכון של מאות אלפי שקלים בסופו של דבר. אתר Kar-ka מספק מידע רב על כך, הכנסו עכשיו לאתר ותוכלו לקבל מידע נוסף בנושא!

 

יתרון שלישי – תמהיל המשכנתא מותאם אישית

כל משכנתא מכילה מסלולי משכנתא שונים, ריביות ותנאי הלוואה שונים. הרכב המשכנתא מכונה תמהיל משכנתא והוא מוצע על ידי הבנק. מי שקצת מבין במשכנתאות יודע כי לא משתלם להיענות להצעת תמהיל המשכנתא שהבנק מציע וכדאי להשקיע מחשבה בבניית תמהיל משכנתא מותאם לצרכים האישיים של הלווה.

יועץ משכנתאות ישב עם הלווה וימפה יחד איתו את הצרכים האישיים שלו בנוגע למשכנתא. במסגרת מיפווי הצרכים היועץ יבדוק מה תקופת הפריסה הרצויה, מה גובה ההחזר החודשי הרצוי, האם עדיף לשלב החזר חודשי שהולך ופוחת עם השנים או להפך, כך בהתאם לנתונים הצפויים יבנה תמהיל מותאם לצרכים האישיים שלכם.

 

יתרון רביעי – סיוע בגיוס הון עצמי

לא מעט זוגות צעירים עומדים בפני שוקת שבורה, יש להם הון עצמי לא מספק לרכישת דירה אך מצד שני יש להם יכולת החזר גבוהה והם יכולים לעמוד בתשלום חודשי של משכנתא + הלוואה. יועץ משכנתאות מומחה ידע לגייס עבורם ולסייע להם למצוא מקורות מימון אמינים וכדאיים להשלמת ההון העצמי החסר.

 

יתרון חמישי – העניינים מזורזים

יועץ משכנתאות מומחה הוא בעל קשרים ענפים עם הבנקים השונים. הוא יודע מה לעשות כדי לזרז את התיק ככל הניתן. כאשר המשכנתא מנוהלת על ידי יועץ משכנתאות, הבנק מזרז את הטיפול בתיק, ליועץ עצמו יש מילה בבנק וכך, העניינים מזורזים.

 

לסיכום

חשוב לקחת יועץ משכנתאות בתהליך לקיחת משכנתא. היתרון המרכזי לכך הוא דווקא המחיר היקר שתשלמו על ריביות המשכנתא כאשר היא נלקחת ללא ליווי מקצועי. אין סיבה לשלם מחיר יקר כשאפשר באמצעות ייעוץ משכנתא לחסוך זאת.

בית

 

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
עשרים אחוז
פיננסים
4 שיטות לחישוב אחוזים

חישוב אחוזים היא פעולה מתמטית שאנחנו נדרשים אליה לא פעם ביומיום. במקום למצוא את עצמכם אובדי עצות מול תווית מחיר בסופר, אנחנו כאן כדי לספר

קרא עוד »
פולוסה