חיפוש
חיפוש

4 יתרונות במייבש כביסה שעובד על גז

לפני כמה ימים מייבש הכביסה החשמלי שלנו נדם ומצאנו את עצמנו פונים אל דנית השכנה בבקשה להשתמש במייבש הכביסה שלה.

דנית המקסימה נעתרה לבקשתנו בשמחה והזמינה אותנו להשתמש במייבש הכביסה שלה שהתברר בדיעבד שהוא עובד על גז.

אנחנו השתכנענו מיד שמדובר במייבש הכביסה הבא שלנו והחלטנו לכתוב על כך מדריך שיציג בפניכם את 4 היתרונות המשמעותיים שבו.

 

יתרון מספר 1  במייבש כביסה שעובד על גז – זמן הייבוש

מכירים את הרגע הזה שבו אתם נזכרים שיש לכם בגד שאתם ממש צריכים אותו כאן ועכשיו והוא בדיוק יצא מהכביסה? עכשיו תחכו לפחות שעה וקצת עד שהוא יתייבש במייבש הכביסה שלכם. אז לא עוד! אם תשתמשו במייבש כביסה שעובד על גז, תוכלו לגלות שהוא מקצר את זמן הייבוש בשליש ולפעמים אפילו בחצי אם משווים את משך הזמן לזה של מייבש כביסה חשמלי. כך שאפשר לומר בעצם שתוכלו להוציא את הבגד שלכם מהמכונה תוך חצי שעה לפחות.

 

יתרון מספר 2 במייבש כביסה שעובד על גז – מייבש חכם

מרבית הדגמים של מייבשי כביסה על גז כוללים חיישני לחות מתקדמים. כאלו שמזהים באופן מידי את הטמפרטורה שקיימת באותם רגעים בתוך המייבש. במידה והחיישנים מזהים שהבגדים כבר יבשים – הוא מפסיק את פעולת הייבוש באופן אוטומטי. כך שאתם לא צריכים לפתוח כל כמה דקות את הדלת של המייבש כדי לבדוק אם הבגדים שלכם יבשים. כשהם יתייבשו, אתם תדעו על כך.

 

יתרון מספר 3 במייבש כביסה שעובד על גז – שומר על איכות הבגדים

בטח קרה לכם לא פעם שגיליתם שמייבש הכביסה שלכם שעובד על חשמל גרם לאחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • כיווץ את הבגד
  • הפך את הבד ללא נעים למגע
  • הוציא בגדים מקומטים מאוד
  • הוריד או גרם לדהייה של צבעי המדבקות בבגדי הילדים

אם כך, כדאי שתדעו שהמייבש שעובד על גז כמעט ולא מייצר חשמלי סטטי. מדובר בעובדה שמאפשרת פגיעה פחותה בסיבים של הבגדים שלכם במהלך הייבוש. כך שבעצם, הבגדים שלכם יישמרו באופן הטוב ביותר ותוכלו להשתמש בהם לטווח ארוך יותר.

 

יתרון מספר 4 במייבש כביסה שעובד על גז – חוסך בחשמל

אי אפשר לדבר על מייבש כביסה שעובד על גז מבלי לציין את צריכת החשמל שלו. מייבש זה נחשב לחסכוני במיוחד מכיוון שהוא צורך כמות מועטה מאוד של חשמל (יש מי שיאמרו שמדובר כמעט בכמות אפסית). מייבש כביסה על הגז אינו כולל גוף חימום, כך שהדבר גם כן מפחית באופן משמעותי את צריכת החשמל הכוללת של הבית.

 

לסיום

עד כאן 4 היתרונות שגרמו לנו להבין שאין תחרות למייבש הכביסה שעובד על גז. אנחנו לא מבינים איך הסתדרנו בלעדיו היום, אבל אנחנו שמחים על העובדה שגילינו אותו (וממש בטעות).

מכשיר חשמלי

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה