חיפוש
חיפוש

5 יתרונות בעבודה עם מאמן כושר אישית

אם אתם מחפשים לקחת את הכושר שלכם לשלב הבא, אתם עשויים לתהות האם שכירת מאמן אישי מתאימה לכם. בין אם אתם חדשים בפעילות גופנית או שחדר הכושר הוא הבית השני שלכם, עבודה עם מאמן אישי יכולה לעזור לכם להגיע ליעדי הבריאות והכושר שלכם. מאמן אישי מוסמך הוא אדם שעבר הכשרה ביצירת ויישום תוכניות אימון בטוחות ויעילות עבור לקוחותיו. במילים אחרות, הם יעזרו לכם להתאמן ולבצע שינויים אחרים באורח החיים כדי להגיע לטיב הבריאות.

 

  1. מגביר אחריות

אחד החלקים המאתגרים ביותר בשמירה על שגרת אימון יכול להיות בדיוק זה – לעשות את האימונים ולעשות אותם בעקביות.אם מישהו לא מצפה שתפגוש אותו בחדר הכושר, סביר יותר שתדלגו אם תעדיפו להישאר במיטה או להתרווח על הספה במקום זאת. עבודה עם מאמן כושר אישי תיתן לכם את הדחיפה שאתם צריכים כדי לבצע את האימון שלכם- בין אם באופן אישי או וירטואלי.

 

  1. תלמדו על בריאות, כושר וגופכם

מאמן אישי לא שם רק כדי לגרום לכם להזיע – סביר להניח שגם אתם לומדים משהו מהזמן שלכם ביחד. המאמן האישי שלכם יודע הרבה על הפיזיולוגיה האנושית ומכניקת הגוף, שינוי התנהגות, מדעי הפעילות הגופנית ועוד. הם יכולים לעזור לכם ללמוד צורה נכונה, כיצד להשתמש בציוד ספציפי, ואילו תרגילים יהיו היעילים ביותר עבורכם.מעבר לכך, הם יכולים ללמד אתכם על נושאי בריאות וכושר גדולים יותר שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא.

 

  1. עוזר בהצבת מטרות

האם אי פעם הגדרתם מטרה ענקית לבריאות וכושר – נניח לרדת 9 ק"ג או להתאמן למרתון ואתם אף פעם לא מגיעים לזה?מאמן אישי יכול לעזור לכם להגדיר יעדים ריאליים וברי-השגה המבוססים על החוויות והיכולות האישיות שלכם, ולסייע לכם בהתקדמות לאורך כל הדרך.גם אם אתם רק רוצים להישאר פעילים או להרגיש טוב יותר, המטרה שלכם כשאתם במסע כושר, לא משנה כמה היא גדולה או קטנה, יכולה להיות גורם חשוב בשמירה על מוטיבציה.

 

  1. תקבלו תוכנית אישית

חיפוש מהיר בגוגל יניב דפים רבים של אימונים או תוכניות שאתם יכולים לעקוב אחריהם, אבל זה לא אומר שהם האפשרות הטובה ביותר עבורכם. מאמן אישי יבטיח לכם תכנית פרטנית שתעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר. לדוגמה, נניח לאחר התייעצות ראשונית עם המאמן שלכם, הם מבחינים שרגל ימין אצלכם חלשה יותר מרגל שמאל – ולא היה לכם מושג טרם. חוסר איזון זה  יכול רק להחמיר מבלי תשומת הלב והתרגילים הנכונים.

 

  1. מקדם מגוון פעילות גופנית

ייתכן שאתם יצורים של הרגל כשזה מגיע לפעילות גופנית, תמיד נמשכים לאותו ציוד בחדר הכושר או עושים את אותם אימונים בבית.מאמן אישי יכול להציג בפניכם תרגילים שאולי מעולם לא עשיתם בעבר או שמעולם לא הייתם מנסים בעצמכם, ולהקטין את הסיכוי שלכם לשעמום ושחיקה.

אימון ספורטיבי

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה