חיפוש
חיפוש

יתרונות וחסרונות לדוד שמש

אתם מתלבטים האם כדאי לכם, או לא, להתקין דוד שמש על גג ביתכם?

אם כך, אנחנו יכולים להבין את הדילמה, כי למען האמת, ישראלים רבים מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת.

זקוקים לעזרה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

כל היתרונות של דוד שמש

עוד לפני שנדבר על דוד חשמל מחיר וננסה כמה זה יכול לעלות, כדאי להזכיר את היתרונות הבולטים של השימוש במכשיר כזה. ראשית, אתם תראו שחשבון החשמל שלכם ירד, כפי שקורה באותם 85% ממשקי הבית בישראל שמותקנים בהם דודי שמש. כולם מדווחים על ירידה של עד 8% בחשבון החשמל, כל שבהחלט ניתן לומר שיש כאן חיסכון כלכלי משמעותי ביותר. בנוסף לכך, אי אפשר לדבר על התקנת דוד שמש בלי להזכיר את העובדה שדוד שמש לא פוגע באיכות הסביבה. בעוד שכאשר עובדים עם דוד חשמל צריך לייצר חשמל וכך אנחנו עלולים לפגוע בסביבה, הרי שדוד שמש עושה עבודה טבעית לחלוטין בעזרת הקולטנים ולכן הוא נחשב למכשיר הרבה יותר ירוק.

 

מהם החסרונות של שימוש בדוד שמש?

ראשית, אפילו במדינה כמו ישראל יש ימים שבהם אין שמש מספיק חזקה כדי לחמם את המים בדוד השמש, מה שאומר שבימים כאלה יהיה צורך להפעיל את הדוד החשמלי. שנית, ברור המקרים העלות הראשונית של דוד כזה אינה נמוכה ולכן טבעי שיהיו אנשים שייבהלו מהעלויות ויעדיפו לא להתקין דוד כזה על גג ביתם. מצד שני, כפי שראינו לעיל, דוד השמש מוביל לחיסכון בחשבון החשמל כך שניתן לומר שמהר מאוד ההשקעה תחזיר את עצמה.

 

כיצד תדעו איזה דוד לקנות?

האמת היא שזו עוד שאלה שצריך לחשוב עליה ברצינות, כי יש היום אפשרויות שונות ומגוונות בתחום הזה. למשל, האם ידעתם שאתם יכולים לבחור בין דוד שמש שיש בו 30 ליטרים בלבד אך תוכלו גם לבחור בדוד שמש שיש בו לא פחות מ300 ליטרים? כמובן שכדי לקבל את ההחלטה הנכונה לכם צריך לבדוק כמה נפשות אתם בבית. זה ידוע שכל אדם בוגר עושה שימוש בערך בארבעים ליטרים במקלחת, ולכן, אם אתם חמש נפשות בבית, הדוד הנכון יהיה בערך של 200 ליטרים של מים.

 

איפה כדאי לרכוש דוד שמש?

החלטתם בכל זאת לקנות דוד שמש? לשמור על העולם ולנצל את אנרגיית השמש המופלאה? אתם צודקים, וכעת נותר לכם להחליט לאיזו חברה אתם פונים. יש היום לא מעט חברות שמשווקות, מוכרות וגם מתקינות דודי שמש בארץ, כך שטוב תעשו אם תבדקו במי אתם בוחרים. אומנם אתם לא חייבים לקנות את דוד השמש הכי יקר שיש, אך מצד שני, גם לא כדאי לקנות דוד זול וקטן מידי. בדקו כמה הכול ייצא, כולל ההתקנה, והזמינו לכם דוד שמש חדש כמה שיותר מהר, כי למה לדחות את העניין?

גג

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה